آماده باش نیروهای حشد الشعبی در غرب عراق

به گزارش مجله فوتبال دوستان، منابع عراقی از پرواز گسترده بالگردهای آمریکایی بر فراز مواضع حشد الشعبی در غرب این کشور و آماده باش کامل نیروهای حشد الشعبی خبر دادند.

آماده باش نیروهای حشد الشعبی در غرب عراق

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دانیال بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، یک منبع امنیتی در حشد الشعبی الانبار امروز سه شنبه از آماده باش نیروهای حشد الشعبی در منطقه ها غربی عراق به دلایل امنیتی اطلاع داد.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای حشد الشعبی در منطقه القائم تا نوار مرزی با سوریه در غرب الانبار همه نیروهای خود را به حال آماده باش درآورده است.

منبع عراقی گفت: این اقدام در پی پرواز بالگردهای آمریکایی بر فراز مقرهای آنها و احتمال طرحی برای هدف قرار دادن این نیروهاست.

منبع مذکور تاکید نمود: فرماندهان حشد الشعبی به همه نیروهایش دستور داده که از تجمع پرهیز نمایند و اقدامات امنیتی را در همه مواضع خود تشدید نمایند و خود را برای هر تحول غیرمنتظره آماده نمایند.

منبع عراقی اعلام نمود: بالگردهای آمریکایی به طور گسترده در حال پرواز بر فراز مواضع حشد الشعبی به دلایل نامشخص هستند به ویژه که منطقه های که آنها درحال پرواز هستند شاهد رخداد امنیتی خاصی نیست. نوار مرزی با سوریه امن است و شاهد تحول امنیتی خاصی نیست.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1660

به "آماده باش نیروهای حشد الشعبی در غرب عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای حشد الشعبی در غرب عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید