آمریکا چندین فرد و شرکت اروپایی را تحریم کرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، فارس نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا امروز (دوشنبه) به بهانه مقابله با فساد مالی، اسامی ده ها فرد و شرکت، از جمله تعدادی از اتباع اروپا را در فهرست تحریم قرار داده است.

آمریکا چندین فرد و شرکت اروپایی را تحریم کرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

در بخشی از بیانیه استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا در این رابطه آمده است: امروز، در روز جهانی ضدفساد، ایالات متحده فعالان فاسد و شبکه های آن ها در چندین کشور در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین را هدف قرار می دهد.

بر اساس بیانیه ای که در وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شده، نام مجموعا 17 فرد و 29 شرکت به فهرست تحریم شدگان از سوی آمریکا افزوده شده است.

صربستان، لتونی و قبرس سه کشور اروپایی هستند که نام اتباع و شرکت های آن ها در این فهرست دیده می گردد. آیوارس لمبرگز شهردار شهر ونتسپیلز لتونی از جمله معروف ترین افرادی است که امروز تحریم شده است. واشنگتن وی را به فساد اقتصادی و پولشویی متهم نموده است.

آمریکا همزمان چند تبعه کامبوج و همچنین دو مقام دولت ونزوئلا را نیز در فهرست تحریم قرار داده است.

در سال های اخیر آمریکا به شکل فزاینده ای به استفاده از ابزار تحریم روی آورده و همین امر موجب شده تا بسیاری از کارشناسان آمریکایی هشدار دهند که استفاده بیش از حد از تحریم، می تواند اثرگذاری آن را کاهش داده و در بلندمدت یک ابزار مهم را از واشنگتن سلب کند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 512

به "آمریکا چندین فرد و شرکت اروپایی را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا چندین فرد و شرکت اروپایی را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید