احتمال تعطیلی 200 فرودگاه اروپایی تحت تاثیر کرونا ، 280 هزار شغل در معرض تهدید هستند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اتحادیه فرودگاه های اروپا هشدار داد اگر در ماه های آینده ترافیک مسافران از شوک ویروس کرونا ریکاوری نشود 193 فرودگاه اروپا دچار اعسار (ناتوانی در پرداخت دیون) خواهند شد.

احتمال تعطیلی 200 فرودگاه اروپایی تحت تاثیر کرونا ، 280 هزار شغل در معرض تهدید هستند

با ما سفر کنید و با تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، ای سی آی، اتحادیه فرودگاه های اروپا، هشدار داد اگر در ماه های آینده ترافیک مسافران از شوک ویروس کرونا ریکاوری نشود 193 فرودگاه اروپا دچار اعسار (ناتوانی در پرداخت دیون) خواهند شد.

طبق گزارش آی سی آی این مراکز صنعت هوانوردی میزبان 227 هزار شغل هستند و 12.4 میلیارد یورو (14.7 میلیارد دلار) از فراوری ناخالص داخلی اروپا را به خود اختصاص داده اند.

در گزارش آی سی آی آمده است فرودگاه هایی که با اعسار روبرو هستند بیشتر مراکز هوانوردی محلی هستند، اما بسته شدن آن ها تأثیراتی جانبی بر روی اقتصاد خواهد داشت و موجب سقوط بخش مهمی از سیستم حمل و نقل اروپا خواهد شد.

فرودگاه های اروپا ماه گذشته 172.5 میلیون مسافر کمتر دریافت کردند که این میزان کل مسافر از دست رفته سال جاری را به 1.29 میلیارد نفر رسانده است.

در طول این بحران 20 فرودگاه برتر اروپا 16 میلیارد یورو به بدهی خود افزودند که این معادل 60 درصد از کل درآمد این فرودگاه ها در یک سال معمولی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1213

به "احتمال تعطیلی 200 فرودگاه اروپایی تحت تاثیر کرونا ، 280 هزار شغل در معرض تهدید هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی 200 فرودگاه اروپایی تحت تاثیر کرونا ، 280 هزار شغل در معرض تهدید هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید