از اوج گیری فراوری نفت آمریکا فعلا خبری نیست

به گزارش مجله فوتبال دوستان، وزیر انرژی آمریکا اظهار داشت انتظار ندارد فراوری نفت آمریکا به این زودی به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا برگردد زیرا تقاضا ضعیف مانده است.

از اوج گیری فراوری نفت آمریکا فعلا خبری نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، فراوری نفت آمریکا در فوریه پیش از این که شیوع ویروس کرونا باعث افت شدید تقاضا گردد، به حدود 13 میلیون بشکه در روز صعود نموده بود.

دن برویت، وزیر انرژی آمریکا در کنفرانس مجازی مجمع انرژی هند که از سوی آی اچ اس سراویک بر پا شد، گفت: ما هنوز تقاضا برای فراوری نداریم و از ذخایری استفاده می کنیم که در دوران بحران کرونا انباشته شده اند.

فراوری نفت آمریکا در حال حاضر حدود 11 میلیون بشکه در روز است و برویت پیش بینی کرد که سال میلادی آینده اندکی افزایش پیدا می نماید.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا که بخش آمار مستقل وزارت انرژی این کشور است، ماه جاری پیش بینی کرد فراوری نفت آمریکا در سه ماهه چهارم سال 2021 به 11.2 میلیون بشکه در روز می رسد.

برویت گفت: انتظار ندارم فراوری نفت در آینده خیلی نزدیک به 13 میلیون بشکه در روز بازگردد.

وزیر انرژی آمریکا همچنین احتمال این که اتحادیه اروپا استانداردهای آلایندگی را برای واردات گاز طبیعی مایع از آمریکا و سایر فراوریکنندگان وضع کند را اندک شمرد و گفت: چنین چشم اندازی تحت آنالیز قرار گرفته است.

دولت فرانسه هفته گذشته از گروه نیروی انرژی خواست امضای قرارداد چند میلیارد دلاری واردات LNG آمریکا را به دلیل نگرانی از پیامدهای محیط زیستی این توافق متوقف کند. این اقدام نشان دهنده نگرانی نسبت به واکنش اروپایی به سیاست نفوذ انرژی ترامپ یا حداکثر کردن فراوری نفت، گاز و زغال سنگ آمریکا و همزمان تسهیل مقررات محیط زیستی است.

بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز چهارشنبه اظهار داشت ذخایر نفت این کشور در هفته منتهی به 23 اکتبر، با افزایش فراوری به 11.1 میلیون بشکه در روز، 4.3 میلیون بشکه رشد نموده و به 492.4 میلیون بشکه رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1217

به "از اوج گیری فراوری نفت آمریکا فعلا خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اوج گیری فراوری نفت آمریکا فعلا خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید