افتتاح گالری جهانی در موزه هورنیمان لندن

به گزارش مجله فوتبال دوستان، گالری دنیای در تجلیل از خلاقیت، تخیل و سازگاری انسان با بیش از 3000 اثر انسان شناسی مهم از سراسر دنیا در موزه هورنیمان لندن افتتاح می گردد.

افتتاح گالری جهانی در موزه هورنیمان لندن

قرار است بیش از 3000 اثر از سراسر دنیا در پاسخ به مسئله بنیادی معنای انسان بودن چیست، تحت عنوان گالری دنیای در هفته آینده در موزه هورنیمان (Horniman) لندن به نمایش گذاشته گردد.

این گالری دارای مساحت 600 مترمربع است که پس از یک بازسازی عمده در سالن جنوبی تاریخی و ایجاد محیطی معاصر و روشن برای مجموعه انسان شناسی دنیای هورنیمان افتتاح می گردد.

تعدادی آثار تازه، پروژه های ویژه و نمایشگاه های تعاملی در کنار مهم ترین آثار مجذوب نماینده مجموعه هورنیمان به نمایش گذاشته می شوند. در میان آن ها، آثاری وجود دارد که برای اولین بار در هورنیمان در معرض نمایش قرار می گیرند.

گالری دنیای آثار تاریخی و معاصر از هر پنج قاره دنیا را در نمایشگاه های جالب و الهام بخش خود نمایش می دهد تا بعضی از روش های زندگی انسان در گذشته، فضایل مشترک عشق و محبت، اعتماد و دوستی، بزرگی و دلاوری را به بازدیدنمایندگان نشان دهد.

گالری دنیای به چهار فضای به هم پیوسته تقسیم می گردد.

بازدیدنمایندگان در ابتدا وارد محوطه ورودی می شوند، در آنجا با تجهیزات صوتی تصویری، دل بستگی احساسی انسان به اشیا نمایش داده می گردد. در این محل چگونگی و علت طبقه بندی، توصیف و درک دنیا منعکس و یک نمای کلی از خانواده هورنیمان و تاریخچه موزه ارائه می گردد.

فضای گالری با نمادها و تزئینات زیبا و بنرهایی تکمیل شده که از سقف تازه بازسازی شده آن آویزان است.

این نشانه ها و نمادها که از گواتمالا، چین، لندن و ... جمع آوری و به نمایش درآمده است، تماما غرایز انسانی برای دور هم جمع شدن در جشن ها، تفریحات یا اعتراضات را نشان می دهد.

گالری دنیای با استفاده از دانش، دیدگاه ها و بیانیه های طیف وسیعی از گروه ها و افراد جامعه و با همکاری هنرمندان، عکاسان، فیلم سازان و فعالان معاصر به وسیله کارکنان هورنیمان با همکاری بیش از 200 نفر از افراد محلی، جوامع و شبکه های ملی و بین المللی توسعه و رشد یافته است.

گالری دنیای با یاری هزینه 3.3 میلیون پوندی از سوی نشنال لاتاری به عنوان بخشی از مأموریت هورنیمان به وجود آمد تا درک وسیع تری از دنیا، مردم، فرهنگ و محیط زندگی آن ها پدید آورد.

نیک مریمن (Nick Merriman)، مدیر اجرایی هورنیمان می گوید:

گالری دنیای یادآوری مهمی درباره این است که همه ما در یک سیاره زندگی می کنیم و مواردی که ما را متحد می نمایند، بیش از مواردی هستند که ما را از هم جدا می نمایند. می توان گفت هدف گالری دنیای، توسعه درک و بینش میان فرهنگ ها و یک دنیا پایدار است. ما از همه شرکا و حامیان اقتصادی که در به وجود آمدن گالری دنیای سهیم بودند، بسیار سپاسگزاریم و منتظر استقبال پرشور بازدیدنمایندگان از این بخش فوق العاده از موزه هورنیمان هستیم.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1912

به "افتتاح گالری جهانی در موزه هورنیمان لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح گالری جهانی در موزه هورنیمان لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید