امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه در کشور آلمان فراهم شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برای تحصیل در دانشگاه ورمز کشور آلمان تا انتها فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه در کشور آلمان فراهم شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه ای اظهار داشت: پیرو همکاری های سازنده میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه ورمز در کشور آلمان، امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در این دانشگاه در چارچوب طرح تبادل دانشجو به مدت یک یا دو نیم سال تحصیلی با شرایط زیر فراهم شده است.

براساس این گزارش، متقاضیان تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی باید در مقاطع دکتری، ارشد یا کارشناسی زبان های خارجی باشند البته داشتن میانگین نمرات بالای 18 برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالای 17 برای دانشجویان مقطع دکتری الزامی است. همچنین تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی دست کم در سطح B 2 و امکان ارائه مدرک معتبر و در نهایت داشتن صلاحیت علمی و اخلاقی که به تائید دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برسد از دیگر شرایط تحصیل در دانشگاه است.

تسهیلاتی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است شامل پرداخت هزینه ثبت نام در دانشگاه ورمز، پرداخت هزینه های سفر شامل (بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، عوارض خروج از کشور و بلیت رفت و برگشت برای یکبار سفر به کشور آلمان) است. از طرفی باید به این نکته اشاره گردد که دانشگاه ورمز هزینه اقامت و زندگی در آلمان را بین 650 تا 800 یورو در ماه برآورد نموده است و پرداخت این هزینه به عهده متقاضی خواهد بود همچنین پرداخت هزینه ها پیش از بازگشت دانشجو از سفر تنها در وجه یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و مشروط به رضایت کتبی ایشان میسر است.

در اطلاعیه دانشگاه آمده است: اسامی متقاضیان به همراه مدارک مورد احتیاج باید نهایتا تا انتها فروردین ماه سال 99 از دانشکده ها به همراه نامه رسمی به معاونت پژوهشی و رونوشت آن به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال گردد. این در حالی است که به درخواست های دانشجویان پس از این تاریخ یا خارج از چهارچوب بالا رسیدگی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 855

به "امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه در کشور آلمان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه در کشور آلمان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید