انتشار قرارداد پرسپولیس با رادوشوویچ، 990 هزار یورو ناقابل!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، قرارداد دروازه بان کروات نشان می دهد در دوره مدیریت محمدحسن انصاری فرد، پرسپولیس قراردادی 990 هزار یورویی با او منعقد نموده است.

انتشار قرارداد پرسپولیس با رادوشوویچ، 990 هزار یورو ناقابل!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر مسائل اقتصادی فراوانی است، هر ازگاهی با یک پرونده خارجی تازه رو به رو می گردد که در نهایت این پرونده ها پنجره نقل وانتقالات باشگاه را می بندد. دراین بین اما قصور مدیران در انعقاد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی، گویای این مساله است که اشتباهات عجیب آن ها و در ادامه عمل نکردن باشگاه به تعهداتش، باعث تشکیل این پرونده ها شده است. در آخرین مورد بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس به علت دریافت نکردن مطالباتش ایران را ترک کرد و پس از چند هفته رسما اعلام نمود که قراردادش را فسخ نموده و خواستار دریافت 950 هزار یورو شامل غرامت و مبالغ قراردادش شده است.

حالا خبرگزاری خبرنگاران به قرارداد 23 صفحه رادوشوویچ و پرسپولیس دست پیدا نموده که در دوره محمدحسن انصاری فرد به امضا رسیده است. در این قرارداد باشگاه پرسپولیس متعهد شده برای فصل 1400-1399، 210 هزار یورو ، برای فصل 1401-1400، 250 هزار یورو، برای فصل 1402-1401، 260 هزار یورو و برای فصل 1403-1402، 270 هزار یورو به این باشگاه به عنوان دستمزد بپردازد.

در بخش دیگری از این قرارداد آمده است پرسپولیس هر فصل بابت هر کلین شیت یک هزار یورو، صعود به لیگ قهرمانان آسیا 20 هزار یورو و رضایت مدیرعامل و سرمربی 20 هزار یورو به عنوان پاداش به این بازیکن بپردازد.

قرارداد رادوشوویچ و پرسپولیس در حالی با مبالغ فوق در سال 1398 با مدیرعاملی محمد حسن انصاری فرد برای سه فصل تمدید شده که در آن موقع این دروازه بان کروات فصل 1400-1399 را با مبلغ بسیار کم تر از 210 هزار یورو قرارداد داشت اما انصاری فرد در اقدامی عجیب نه تنها مبلغ قرارداد این دروازه بان را به یکباره افزایش داد، بلکه سه فصل دیگر پرسپولیس را متعهد کرد تا با مبلغ ارزی سنگین، دروازه بان شماره دو خارجی خود را به خدمت داشته باشد.

در این روزها و شرایط ارزی کشور، عجیب است چطور مدیرعامل وقت پرسپولیس حاضر شده برای یک دروازه بان ذخیره، قراردادی 4 ساله به ارزش 990 هزار یورو امضا کند. این تصمیم انصاری فرد در ادامه باعث شد پرسپولیسی ها دست بسته مقابل این بازیکن قرار داشته باشند و حالا با یک تهدید 950 هزار یورویی روبه رو باشند. البته در این بین مدیران بعدی باشگاه نظیر جعفر سمیعی و مجید صدری هم نقش بسیار زیادی در ایجاد این پرونده داشتند. چرا که اگر مطالبات این بازیکن به موقع پرداخت می شد، او نمی توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کند و پرسپولیسی ها هم می توانستند در ازای پرداخت پول از این دروازه بان استفاده نمایند.

در ادامه عکس قرارداد رادو با پرسپولیس را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1946

به "انتشار قرارداد پرسپولیس با رادوشوویچ، 990 هزار یورو ناقابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار قرارداد پرسپولیس با رادوشوویچ، 990 هزار یورو ناقابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید