انتقاد ترامپ از رسانه ها به دلیل انتشار اخباری در خصوص فعالیت مشکوک اقتصادی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران - خبرنگاران - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه رسانه های آمریکایی را به انتشار اخبار کذب در خصوص علت مراجعه نکردنش به بانک ها متهم کرد و گزارش های خبری مبنی بر فعالیت های اقتصادی مشکوکانه مرتبط با خود را مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد ترامپ از رسانه ها به دلیل انتشار اخباری در خصوص فعالیت مشکوک اقتصادی

وی در صفحه توییتر خود در پیامی تهدید آمیز نوشت: نیویورک تایمز شکست خورده (که شش سال بعد وقتی من قدرت را ترک کنم، کارش تمام است) و دیگر رسانه های اخبار جعلی به نوشتن داستان های ساختگی در این مورد ادامه می دهند که چطور من از بانک های متعدد استفاده نکردم، زیرا آنها (بانک ها) خواستار تجارت با من نبودند. اشتباه است! این به آن دلیل است که من احتیاجی به پول نداشتم.

ترامپ اضافه کرد: خیلی کلیشه ای است، اما حقیقت دارد. وقتی پول نمی خواهید یا به آن احتیاج ندارید، احتیاجی به بانک ها ندارید و خواستار آن نیستید. بانک ها همیشه در دسترس من بوده اند، آنها در پی پول در آوردن هستند. رسانه های جعلی این را می گویند تا مرا بی اعتبار نمایند و همیشه از منابع ناشناس استفاده می نمایند (زیرا منابع شان وجود خارجی ندارد.)

ترامپ در توییت دیگری با اشاره به فساد و نابسامانی در رسانه های جریان اصلی آمریکا ، همچون گذشته رسانه های اخبار جعلی را دشمن مردم خواند و نوشت: به همین دلیل است که از پوشش حقه واقعی روسیه (تبانی دموکرات ها با مسکو) خودداری می نمایند. اما مردم آمریکا نسبت به آنچه روی می دهد، هوشیار هستند.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: اکنون داستان بزرگ این است که ترامپ پول زیادی به دست آورده است و همه چیز را با پول نقد می خرد، وی به بانک ها احتیاجی ندارد. اما این همه پول نقد را از کجا آورده است؟ ممکن است از روسیه؟ نه، من کسب و کار بزرگی درست کردم و به بانک ها احتیاجی ندارم، اما اگر احتیاج داشتم، آنها (بانک ها) حضور داشتند و دویچه بانک، برای تعامل خیلی خوب و حرفه ای بود.

وی با اشاره به اینکه همیشه مقادیر زیادی پول و بانک های بسیاری برای انتخاب وجود داشته است، چنین ادعا کرد که بانک ها خیلی خشنود می شوند که پول مرا بگیرند.

گزارش ها حاکی است پرسنل ضد پولشویی دویچه بانک چند معامله مشکوک را شناسایی نموده اند که احتمال می رود نهادهای تحت مالکیت ترامپ و داماد وی در آن دخیل باشند.

نوع این تعاملات تعیین نشده، اما بخشی از آن در برگیرنده وجوهات اقتصادی است که بین نهادهای تحت کنترل ترامپ و دامادش و اشخاص و سازمان های خارجی رد و بدل شده است.

اروپام**9109**

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 116

به "انتقاد ترامپ از رسانه ها به دلیل انتشار اخباری در خصوص فعالیت مشکوک اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ترامپ از رسانه ها به دلیل انتشار اخباری در خصوص فعالیت مشکوک اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید