انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست

به گزارش مجله فوتبال دوستان، انگلیس با ثبت بیش از 60 هزار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا رکورد بیشترین تلفات ناشی از این ویروس را در قاره اروپا شکست.

انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست

با ما سفر کنید و با تور بهاری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبر گزاری دانشجو، بر اساس آخرین آماری که دولت انگلیس روز پنجشنبه منتشر کرد، میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در این کشور از 60 هزار مورد عبور نموده است.

به نوشته وبگاه شبکه راشا تودی، این میزان از تلفات که در اروپا بی سابقه بوده است رکورد بیشترین مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را شکست و موجب شد انگلیس به اولین کشور در این قاره تبدیل گردد که چنین آمار تلفاتی را به ثبت می رساند.

بر اساس آماری که دولت انگلیس ارائه نموده، طی 24 ساعت گذشته، 14 هزار و 879 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 414 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

در میان 20 کشوری که در دنیا سخت ترین ضربه را از ویروس کرونا متحمل شده اند، انگلیس از لحاظ میزان تلفات در رتبه سوم واقع شده است.

این در حالی است که روز چهارشنبه انگلیس مجوز استفاده از واکسن ساخته شده توسط شرکت آمریکایی فایزر و شریک آلمانی اش، بیون تک را صادر کرد.

لندن با این تصمیم نخستین کشور غربی لقب گرفت که قبل از سایر کشورهای اروپایی و آمریکا استفاده از این واکسن را برای پیشگیری از شیوع کووید-19 مجاز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1303

به "انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید