بازی Skate 4 به زودی کاملا معرفی خواهد شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازی اسکیت 4 (Skate 4) در سال 2020 معرفی گشت. با اینحال در همان زمان اعلام شد که در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. حال بعد از 2 سال فرایند ساخت به گونه ای بوده که این بازی آماده معرفی کامل است. با اینحال هنوز تاریخ رسمی ای برای معرفی یا عرضه اسکیت 4 اعلام نشده است.

بازی Skate 4 به زودی کاملا معرفی خواهد شد

طبق چیزی که منابع اعلام کرده اند، این بازی در مرحله QA واقع شده است. نام این پروژه نیز Project Dingo بوده و در حال حاضر در مرحله آزمایش داخلی واقع شده است. نکته مهمی که اعلام شد، این بود که نام این بازی در اصل اسکیت است. پس به احتمال زیاد یک دنباله نبوده و یک شروع تازه برای این مجموعه است.

بیشتر اطلاعاتی که در حال حاضر موجود است بازی را در حال ساخت توصیف می کند. به همین دلیل نمی توان به طور قطع گفت که چه مواردی در بازی وجود دارند. در حال حاضر تنها موارد اعلام شده؛ قابلیت تغییر نقشه، بالا رفتن و شخصی سازی زیاد هستند. همینطور اینکه امکان دارد اسکیت با حالت کراس پلی (Cross Play) عرضه شود. به این معنا که افراد با دستگاه های متفاوت بتوانند با یکدیگر بازی کنند.

الکترونیک آرتز (EA) چندی پیش اعلام کرد که مراسم EA Play امسال برگزار نخواهد شد. پس این پروژه ها در طول سال نمایان خواهند شد. با اینحال وقتی بازی اسکیت در شرایط آزمایش داخلی قرار گرفته است، به این معنا است که فرایند ساخت آن بسیار خوب پیش می رود. حتی بهتر از چیزی که انتظار می رفت.

البته نکته قابل توجه این است که بسیاری از افراد اعلام کرده اند که بازی اسکیت مدت زیادی در حال آزمایش داخلی است. به همین دلیل اینکه اعلام شده است، نشانگر چیزی بیشتر از این مرحله است.

مجموعه اسکیت برای مدت زیادی در دنیای گیمینگ حضور فعال نداشت. با اینحال طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی منتظر آن هستند. حال یک بازسازی کامل از مجموعه اسکیت می تواند دوباره آن را به دنیای گیمینگ باز گرداند.

منبع: Exputer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2008

به "بازی Skate 4 به زودی کاملا معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Skate 4 به زودی کاملا معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید