بازسازی ساختمان: ببینید؛ اگر اسکایریم به عنوان یک بازی مدرن بازسازی می شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازی اسکایریم (Skyrim) را می توان محبوب ترین بازی نقش آفرینی تاریخ نامید. این بازی هواداران بسیاری در سراسر دنیا داشته و بتسدا تمام کوشش خود را نموده تا از تمام پتانسیل آن استفاده کند. مدتی است که شایعاتی حول ساخت بازسازی اسکایریم وجود دارد. ویدئوی اخیر منتشر شده نشان می دهد که این بازسازی قرار است با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته گردد.

بازسازی ساختمان: ببینید؛ اگر اسکایریم به عنوان یک بازی مدرن بازسازی می شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در حال حاضر هیچ موتور انیمیشن سازی تازهی مثل آنریل انجین 5 وجود ندارد. به همین علت است که اعلام شده عناوینی مثل دنباله ویچر قرار است با این موتور ساخته شوند. یکی از امکانات مهم آنریل انجین 5 رندر محیط های مختلف با جزئیات بسیار زیادی است. چیزی که باعث خواهد شد که بازی ها سنگین ولی بسیار با کیفیت شوند.

نکته جالب اینجاست که شرکت اپیک (Epic)، سازنده موتور آنریل انجین 5، دسترسی آن را به همگان رایگان نموده است. به همین علت امکان استفاده از آن برای تمام بازی سازان وجود دارد. از طرفی بازی اسکایریم قابلیت مادپذیری بسیار زیادی دارد. به همین علت امکان دارد که یکی از طراحان ماد تصمیم بگیرد، با استفاده از موتور آنریل انجین 5 اسکایریم را بازسازی کند.

در ویدئوی منتشر شده، یکی از صحنه های بازی اسکایریم به نام ریوروود (Riverwood) نشان داده شده است. نکته اینجاست که این بخش به صورت همزمان (Real Time) رندر نشده ولی با اینحال به شدت کیفیت بالایی دارد. در اصل این ویدئوی تازه نشان می دهد که بازی اسکایریم با استفاده از آنریل انجین 5 بسیار زیباتر خواهد شد.

حال با توجه به این موضوع، اگر عنوان بعدی مجموعه الدر اسکرولز (Elder Scrolls) با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته گردد، بسیار زیبا خواهد شد. این موتور واقعاً عناوین را زیباتر نشان داده و پیشرفت زیادی نسبت به شماره قبلی داشته است. اینکه بازسازی اسکایریم ساخته خواهد شد یا نه هنوز معلوم نیست. با اینحال به علت اینکه بتسدا از تمام پتانسیل این بازی استفاده نموده، احتمال ساخت آن کم است.

حال امیدواریم که الدر اسکرولز بعدی با استفاده از این موتور ساخته شده و بتواند توجه گیمرها را به سری الدر اسکرولز دوباره جلب کند.

منبع: Gamerant.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2015

به "بازسازی ساختمان: ببینید؛ اگر اسکایریم به عنوان یک بازی مدرن بازسازی می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: ببینید؛ اگر اسکایریم به عنوان یک بازی مدرن بازسازی می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید