تأسف نخست وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او

به گزارش مجله فوتبال دوستان، نخست وزیر لبنان در جلسه امروز هیأت دولت اعلام نمود، دولت از روز اول تشکیل مورد هدف و پیش داوری نهاده شد و این در حالی بود که گفته بود برای کار جهت نجات کشور آمده است.

تأسف نخست وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حسان دیاب نخست وزیر لبنان امروز (پنجشنبه) گفت، دولت از روزی که تشکیل شده مورد هدف و پیش داوری قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وبگاه النشره، دیاب ادامه داد: متأسفانه این هدف گیری، سیاسی بود و با وجود آن صورت گرفت که ما گفته بودیم قصد غرق شدن در سیاست را نداریم ، برای کار بر روی پرونده های انباشته کشور آمده ایم و مأموریت های عظیم و سنگینی داریم که هدف آن نجات کشور است.

وی گفت، دولت اجازه بازگشایی بسیاری از سازمان ها را داده و پیش بینی می گردد قیمت مواد غذایی به تدریج کاهش پیدا کند و مردم آن را لمس نمایند.

دیاب گفت که فریاد مردم به خاطر شرایط اجتماعی را می فهمد اما بیم آن دارد که از این اعتراض در راستای سیاسی استفاده و مطالبات مردم از طریق ای برای قطع دوباره مسیرها و تعطیلی سازمان ها گردد.

وی تأکید کرد، موافق حق برگزاری تظاهرات است اما اگر روش بستن مسیرها و تخریب املاک دولتی و خصوصی تکرار گردد این حق به آشوب تبدیل می گردد.

لبنان اردیبهشت ماه گذشته شاهد اعتراضات و بعضا آشوب در بعضی مناطق بویژه شمال این کشور بود و دولت لبنان برای فرونشاندن اعتراضات مذکور و سر و سامان دادن به شرایط مالی پنجشنبه (11 اردیبهشت) طرحی مالی-مالی تصویب کرد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 978

به "تأسف نخست وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسف نخست وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید