تاکید چین بر لزوم بازگشت بدون پیش&zwnjشرط آمریکا به برجام و برطرف همه تحریم&zwnjها

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران : سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانسی خبری تاکید نمود که حفظ برجام پیش شرط هرگونه راه چاره سیاسی برای مسئله هسته ای ایران محسوب می گردد.

تاکید چین بر لزوم بازگشت بدون پیش&zwnjشرط آمریکا به برجام و برطرف همه تحریم&zwnjها

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، هوا چون یینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود گفت: شرایط حال حاضر توافق هسته ای بسیار حساس و پیچیده است. بدون توجه به چگونگی جلو رفتن شرایط، چین باور دارد که حفظ و اجرای برجام باید پیش شرط هرگونه راهکار سیاسی یا دیپلماتیکی برای مسئله هسته ای ایران باشد. امیدواریم که همه آرامش خود را حفظ نموده و خویشتن داری از خود نشان دهند، برای حفظ برجام به اجماع برسند و به دنبال بازگشت فوری بدون شرط آمریکا به این توافق و همچنین تداوم پایبندیش - از جمله برداشتن تمامی تحریم ها - باشند.

وی در ادامه گفت: مشخصا برجام پاسخی برای تمام مسائل امنیتی در منطقه نیست. چین پیشنهاد تثبیت صحن گفت وگوهای چندجانبه ای در خاورمیانه و خلیج را به طرفین داده است تا نگرانی های خود را به وسیله رایزنی حل نموده و به اجماعی جدید بر سر حفظ صلح و ثبات منطقه ای برسند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1310

به "تاکید چین بر لزوم بازگشت بدون پیش&zwnjشرط آمریکا به برجام و برطرف همه تحریم&zwnjها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید چین بر لزوم بازگشت بدون پیش&zwnjشرط آمریکا به برجام و برطرف همه تحریم&zwnjها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید