تست بینایی سخت؛ آیا می توانید سگ مخفی شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، این معما برای تست بینایی شما تهیه شده است. اگر در 9 ثانیه بتوانید سگ مخفی شده را پیدا کنید شما چشمانی تیزبین و سالم دارید. اگر در نهایت پیروز به یافتن پاسخ معما

تست بینایی سخت؛ آیا می توانید سگ مخفی شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می گردد، نوعی توهم است که به وسیله سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می گردد. آن ها با ادراک بصری معین می شوند که با واقعیت فرق دارد. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم، به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، بیشتر مردم پس از تماشا تصویر توهم نوری ارائه شده در اینجا دچار خطا می شوند. با این حال، بعضی از افراد نیز می توانند به سرعت پاسخ را شناسایی نمایند.

با این وجود این معما برای سنجش بینایی شما تهیه شده است. اگر در 9 ثانیه بتوانید سگ مخفی شده را پیدا کنید شما چشمانی تیزبین و سالم دارید. اگر در نهایت پیروز به یافتن پاسخ معما نشدید، این به معنا داشتن مسئله ای در بینایی تان نیست چرا که همواره احتمال خطا در حدس معماهای توهم نوری وجود دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست سگ مخفی در تصویر

اگر به تصویر نگاه کنید، سگ در قسمت هایلایت شده تصویر دیده می گردد.

منبع: فرادید
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2099

به "تست بینایی سخت؛ آیا می توانید سگ مخفی شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست بینایی سخت؛ آیا می توانید سگ مخفی شده را در 9 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید