تشکیل جلسه ستاد مبارزه با دوپینگ برای رسیدگی به پرونده کشتی گیران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، روز یکشنبه آینده ستاد مبارزه با دوپینگ برای بررسی پرونده چند کشتی گیری که تست دوپینگ شان در مسابقات داخلی مثبت شده، تشکیل جلسه خواهد داد.

تشکیل جلسه ستاد مبارزه با دوپینگ برای رسیدگی به پرونده کشتی گیران

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کشتی تاکید فراوانی روی موضوع مبارزه با دوپینگ دارد و به همین دلیل از نادوی ایران درخواست شد تا در مسابقات داخلی و لیگ، از کشتی گیران تست گرفته شود.

تست داخلی، جنبه پیشگیرانه دارد و کشتی گیر می داند همیشه تحت نظر است. ضمن اینکه در بحث آموزش نیز دقت بیشتری روی استفاده از داروهای مختلف صورت می گیرد.

بعد از اینکه در هفته های گذشته جرائم سه کشتی گیری که تست آنها در مسابقات داخلی مثبت شده بود، از سوی نادو اعلام شد، حالا دو کشتی گیر دیگر به همراه بهروز هدایت که عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا بود و به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش در مسابقات داخلی، مجبور به شکست شد، روز یکشنبه آینده (21 اردیبهشت) پرونده شان در ستاد مبارزه با دوپینگ برای صدور رای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بهروز هدایت پیش از این نسبت به مثبت شدن آزمایش دوپینگش اعتراض کرده و اسناد و توضیحاتش را در اختیار نادوی ایران قرار داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 952

به "تشکیل جلسه ستاد مبارزه با دوپینگ برای رسیدگی به پرونده کشتی گیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل جلسه ستاد مبارزه با دوپینگ برای رسیدگی به پرونده کشتی گیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید