ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و شرکت در پذیرش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 99 را تا روز دوشنبه 14 مهرماه تمدید کرد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه امروز - دوشنبه - سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه این سازمان در تاریخ سوم مهرماه بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش به شیوه صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 99 می رساند که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (هفتم مهرماه) برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز دوشنبه مورخ 14 مهر نیز بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

سازمان سنجش یادآور شد: ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به وسیله درگاه این سازمان قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل های جدید مندرج در اطلاعیه های مورخ 26 مرداد، دوم و 17 شهریور و سوم مهرماه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1165

به "ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید