جلالی: با تعطیلی مسابقات و خانه نشینی چیزی درست نمی گردد، فوتبال باید زندگی با کرونا را یاد بگیرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با تعطیلی مسابقات کرونا از بین نمی رود و فوتبال هم باید زندگی با این بیماری را یاد بگیرد.

جلالی: با تعطیلی مسابقات و خانه نشینی چیزی درست نمی گردد، فوتبال باید زندگی با کرونا را یاد بگیرد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مجید جلالی در گفت وگو با خبرنکار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با مثبت شدن تست بعضی از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال گل گهر گفت: این اتفاق باعث شد فعلا تمرینات را آغاز نکنیم. در تست اولی که از اعضای تیم گرفته شد، تست بعضی مشکوک بود و البته روز گذشته هم آزمایش دادیم که قرار است نتیجه قطعی در این تست معین گردد. افرادی که شرایط مشکوکی دارند در قرنطینه هستند تا به شرایط طبیعی برگردند.

وی درباره اینکه بعضی اعتقاد دارند با این شرایط برگزاری بازی ها ریسک بزرگی است، اظهار داشت: بعضی باشگاه ها از مثبت شدن تست بعضی از اعضایشان خبر دادند و این در حالی است که بازیکنان در تمرین گروهی یا بازی های رسمی حاضر نشده بودند. من نمی توانم در مورد تعطیلی یا ادامه لیگ نظر بدهم چون این یک بحث کارشناسی است و حتی اعتقاد دارم که رسانه ها هم نباید از ما چنین سوالاتی را بپرسند.

جلالی اضافه نمود: فقط می توانم یک موضوع مهم را بگویم، تمام جهان به این نتیجه رسیده اند که با تعطیل کردن و خانه نشینی چیزی درست نمی گردد و ما باید با این بیماری کنار بیاییم و نکات بهداشتی را تا جایی که ممکن است رعایت کنیم. فوتبال هم به نوعی باید زندگی با کرونا را یاد بگیرد. با این حال بحث تعطیلی یا ادامه مسابقات یک موضوع کارشناسی است که مسئولان باید در موردش صحبت نمایند. در این مدت بسیاری از هموطنان خودمان را از دست دادیم و طبیعتا سلامتی افراد موضوع بسیار مهمی است.

سرمربی گل گهر در مورد اظهار نظر بعضی بازیکنان لیگ رجحان که گفته اند سازمان لیگ به خاطر قهرمان شدن پرسپولیس می خواهد بازی ها را ادامه دهد، تاکید نمود: من در سازمان لیگ نیستم که بدانم آنها چه ذهنیتی دارند ولی معمولا در جامعه ما قضاوت های نادرست هم دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 937

به "جلالی: با تعطیلی مسابقات و خانه نشینی چیزی درست نمی گردد، فوتبال باید زندگی با کرونا را یاد بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: با تعطیلی مسابقات و خانه نشینی چیزی درست نمی گردد، فوتبال باید زندگی با کرونا را یاد بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید