حجت نظری: صبر طرفداران کم شده اما در خصوص فکری عجله نکنند، رقم غرامت استراماچونی قطعا کمتر می گردد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد هیچ کدام از قراردادهای بازیکنان توسط مدیرعامل پیشین به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

حجت نظری: صبر طرفداران کم شده اما در خصوص فکری عجله نکنند، رقم غرامت استراماچونی قطعا کمتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری در خصوص موضع باشگاه استقلال برای برگزاری زمان دربی پایتخت گفت:

اختلاف نظر در باشگاه برای تعویق یا عدم تعویق این بازی وجود داشت. فارغ از این که چه علاقه ای داشتیم دوست داریم زودتر این ملاقات برگزار گردد. شرایط تیم ما خوب است و امیدواریم در این مسابقه پیروز شویم.

او در خصوص بخشیده شدن فرشید اسماعیلی بیان کرد:

اسماعیلی گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه داشت که باعث دلخوری و در نهایت منجر به عذرخواهی شد.این موضوع به خاطر یک اختلاف حساب به وجود آمده بود و در نهایت آن موضوع حل شد. زمانی که بین دو فصل موضوع انعقاد قراردادها را داشتیم در خصوص پرداخت ها دقت صورت نگرفت که همه این ها باعث ایجاد سوء تفاهم ها شد. بخش قابل توجهی از این مسائل حل شده البته نهادهای نظارتی هم ورود نموده اند ولی ما در کوشش هستیم در مواجهه با بازیکن و در پاسخ به نهادهای نظارتی مسائل را حل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید نمود:

برای قراردادها از سوی نهادهای نظارتی حساسیت های به وجود آمده چون رقم بعضی از قراردادها خارج از عرف بود البته ما پاسخ هایی را ارائه کردیم و به طور طبیعی سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد از اختیاراتمان استفاده کنیم تا چنین مسائلی به وجود نیاید.

نظری در خصوص اینکه گفته می گردد بعضی قراردادها 7-8 میلیاردی بسته شده است بیان کرد:

اجازه بدهید من رقم را عنوان نکنم ولی واقعیت این است بعضی قراردادها خیلی تفاوت زیادی با رقم قرارداد همان بازیکن در فصل قبل بسته شده است. حتی بازیکنان جدید هم ارقام های زیادی در قراردادشان ذکر شده که همین باعث شده نهادهای نظارتی به این موضوع ورود نمایند.خود آقای سعادتمند در یکی از نشست های هیات مدیره بیان کرد با اراده خودش این قراردادها را به نهادهای نظارتی ارائه نموده و طبیعی است که این قراردادها توسط بعضی نهادها قیاس و به آن ورود گردد.

او تاکید نمود:

اینکه این قراردادها چه سرنوشتی داشته باشد را نمی دانم ولی نمی گردد بازیکن را مقصر دانست چون اگر باشگاه تشخیص می داد رقم درخواستی او زیاد است می توانست با آن بازیکن قرارداد نبندد.ما مدیران هم باید در این زمینه جوابگو باشیم و اگر هر کدام از ما تقصیر داشته باشیم باید جوابگوی قانون باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا رقم قراردادها کسر می گردد یا خیر گفت:

من این را نمی دانم ولی بعید می دانم از نظر قانونی این امکان وجود داشته باشد مگر اینکه حکم رسمی نهادهای نظارتی صادر گردد. باز هم بعید می دانم چنین نهادهایی از این حکم ها صادر نمایند. در مجموع فکر نمی کنم قراردادی کسر گردد اما باشگاه کوشش خود را خواهد نمود که بتواند تا جای ممکن بعضی ارقام را کسر کند.

او اضافه نمود:

وقتی بنایی کج گذاشته می گردد این موضوع تا سرانجام پیش می رود. وقتی یکسری قرارداد خارج از عرف بسته می گردد طبیعتا بقیه بازیکنان هم همین انتظار دارند.ما کوشش می کنیم جهتی که منحرف شده را به جهت اصلی برگردانیم.ما هم برنامه های خودمان را داریم ولی طبیعتا به شکل ارادی قراردادی کسر نخواهد شد.

نظری در خصوص اینکه چرا در زمان انعقاد قراردادها هیات مدیره ورود ننموده است گفت:

واقعیت این است که گزارش انعقاد قراردادها هرگز به هیات مدیره ارائه نشد.فقط یک مجوز کلی از هیات مدیره برای مذاکره با بازیکنان اخذ شد و با وجود اینکه یکی از اعضا را به عنوان نماینده هیات مدیره در مذاکرات با بازیکنان معرفی کردیم ولی اصلا این فرد به جلسات دعوت نشد. ما فقط متوجه می شدیم با فلان بازیکن جلسه گذاشته شده و یا در نهایت توافق شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید نمود:

اگر مدیرعامل قرارداد را امضا کند از نظر سازمان لیگ پذیرفته است، در نهایت اگر هم قراردادها ارائه گردد برای تنفیذ به هیات مدیره است ولی هیچکدام از قراردادهای بازیکنان به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه طرفداران استقلال صبرشان کم شده و خیلی از طرفداران مدعی شده اند محمود فکری باید برکنار گردد و آیا وی این پیغام ها را دیده یا خیر گفت:

بله، مکرر این پیغامها به وسیله شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها به ما می رسد. متاسفانه یا خوشبختانه شماره تلفن ما هم پخش شده و پیغام های مختلفی به ما ارسال می گردد. طرفدار استقلال حق دارد،در سالهای اخیر آنقدر تیم نتیجه نگرفته و با وجود اینکه حتی شرایط خوب بود و تیم پیروز نشده آنها صبرشان کم شده است. من فکر می کنم اینجا عجله کردن خیلی درست نیست و فکری و بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

نظری گفت:

فاصله تحویل دریافت تیم توسط فکری و بازی های خیلی کوتاه بود و بازیکنان با توجه به اینکه تیم کارش را دیر آغاز کرد کمی زمان می برد استقلال با محمود فکری بازی مد نظر طرفداران را به نمایش بگذارد. بی تردید مدیریت از محمود فکری حمایت می نماید ضمن آنکه اگر استقلالِ سال جاری را با هفته هفتم سالهای قبل قیاس کنیم شرایط خیلی خوب است و امیدواریم روز به روز بهتر شویم. مطمئنا هر روز این فرآیند بهتر هم خواهد شد.

او ضمن ابراز نگرانی از قضاوت ها در لیگ برتر اضافه نمود:

من به عنوان یکی از طرفداران استقلال بازی ها را تماشا می کنم و متوجه می شوم کارشناسان داوری بعد از بازی مدعی هستند که اشتباهاتی در خصوص داوری بازی های استقلال اتفاق افتاده که مدام در حال تکرار است. ما از این بابت نگرانیم و امیدوارم کمیته داوران باید به این موضوع ورود جدی کند. سوال من این است چرا از امکانات روز جهان مثل VAR استفاده نکنیم؟

عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص رقم شکایت استراماچونی از باشگاه گفت:

رقمی که خود این مربی درخواست نموده بود یک میلیون ششصد و هشتاد هزار یورو بود اما رای فیفا کمتر از یک میلیون و سیصد هزار یورو است. متاسفانه در زمان صدور رای خوب از باشگاه دفاع نشد و مطمئنا این رقم کمتر خواهد شد.فرآیند صدور رای حداقل 7-8 ماه دیگر طول می کشد چون ما درخواست گرندز رای را کردیم و تا الان این مدارک به ما ارسال نشده است. قطعا جای نگرانی نیست چون این شکایت روی پنجره جابجایی ما اثر نخواهد گذاشت ضمن آنکه ما در حال تامین منابع هستیم تا رقم را تا آن موقع پرداخت کنیم.

او تاکید نمود:

امیدوارم طرفدار استقلال به کادر مدیریتی و فنی تیم اعتماد کند. اوضاع تیم در مجموع خوب است و ما همه کوششمان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. شک نکنید سرانجام فصل نسبت به سالهای گذشته سرانجام متفاوتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1335

به "حجت نظری: صبر طرفداران کم شده اما در خصوص فکری عجله نکنند، رقم غرامت استراماچونی قطعا کمتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت نظری: صبر طرفداران کم شده اما در خصوص فکری عجله نکنند، رقم غرامت استراماچونی قطعا کمتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید