حذف مرز های بین معماری و طبیعت در هتل Nashare در چین

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هتل Nashare که در Xiamen در کشور چین واقع شده توسط استودیوی معماری +C و در محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهری طراحی شده است. این هتل در میان درختان اقاقیا و کاج و تخته سنگ هایی طبیعی قرار گرفته و همین ویژگی این هتل را به مکانی ایده آل برای کسب آرامش و استراحت نموده تبدیل نموده است.

این هتل 12 اتاق دارد که اکثریت آن ها مانند یک واحد کامل و مستقل هستند. هر یک از واحد ها ورودی خصوصی و یک حیاط کوچک دارند؛ هم چنین چشم انداز با شکوه اتاق ها رو به اقیانوس و یا جنگل باعث شده تا همه چیز برای اقامتی لذت بخش فراهم شود.

حذف مرز های بین معماری و طبیعت در هتل Nashare در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

با وجود مستقل بودن واحد ها، همگی توسط یک جهت عبوری و منظره با هم در ارتباط هستند. در سایت پلان قرار گیری اتاق ها مانند یک خوشه است و هر یک می تواند رابطه ای مستقیم با طبیعت داشته باشد. هم چنین به دلیل تغییر سطح در سایت این هتل، هر یک از واحد ها در ارتفاع متفاوتی قرار گرفته است.

اما هدف اصلی استودیوی +C در این پروژه، رسیدن به رابطه ای میان هتل و طبیعت و ایجاد یک فضای مناسب برای تعامل با محیط اطراف بود. بدین منظور عناصر طبیعی موجود در محیط تا جای ممکن حفظ شده و در بعضی بخش ها به عنوان عنصری در دکوراسیون داخلی به کار گرفته شد. همان طور که مشاهده می کنید تخته سنگ های موجود در محوطه پروژه در بیشتر اتاق ها نفوذ نموده است. این استودیو با کم کردن عناصر مصنوعی و از میان برداشتن مرز های بین طبیعت و معماری، سعی در حفظ عناصر طبیعی تا حد امکان داشت.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 588

به "حذف مرز های بین معماری و طبیعت در هتل Nashare در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف مرز های بین معماری و طبیعت در هتل Nashare در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید