حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ایرانسل در ادامۀ حمایت های گستردۀ خود از تیم ها و رقابت های ورزشی، از تیم کشتی لیگ فزونی ستارگان ساری حمایت کرد.

حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای حمایت از ورزش اول کشور و با توجه به جذابیت و اهمیت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد، از تیم کشتی ستارگان ساری در دور برگشت این مسابقات، حمایت کرد.

این تیم، سابقه یک دهه حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور را دارد و تا به امروز سه عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی در لیگ برتر کشتی کشور و دو عنوان سومی را در جام باشگاه های دنیا در سال های 2017 و 2018 ، به دست آورده است.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور در گروه ب، روز آدینه 21 آبان 1400 در سالن سید رسول حسینی ساری، با حضور تیم های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و مقاومت برگزار گردید. ستارگان ساری، که در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، در صدر جدول قرار گرفته بود، در دور برگشت این مسابقات، پیروز به کسب دو برد شد و تنها در برابر تیم صنایع مازندران، پذیرای شکست شد.

ایرانسل، نخستین ارائه دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از این نیز، با حمایت از تیم ها و رقابت های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت های دنیای کونگ فو توآ شیراز، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… کوشش نموده تا در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعۀ ورزش کشور حمایت کند.

به همین دلیل، کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا نیز، پیرو تفاهم نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، طی سال های 1396 تا 1398 برگزار گردید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1829

به "حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید