خالق Doom مراحل جدیدی برای بازی عرضه می نماید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به مناسبت سالگرد 25 سالگی بازی Doom، خالق این بازی خبر از عرضه مراحل جدیدی برای آن داده است. جان رومرو (John Romero)، طراح اصلی Doom به مناسبت 25 سالگی این بازی می خواهد یک بسته الحاقی بزرگ برای این بازی عرضه کند. این بسته الحاقی Doom که Sigil نام گرفته است به صورت کاملا رایگان برای بازی و در قالب یک ماد عرضه خواهد شد.

خالق Doom مراحل جدیدی برای بازی عرضه می نماید

بسته Sigil شامل 18 مرحله است که 9 عدد از آن ها مراحل تک نفره هستند و 9 مرحله دیگر، نقشه هایی جدید برای بخش چند نفره و دث مچ بازی. قرار است Sigil در ماه فوریه سال 2019 (بهمن ماه سال جاری) به صورت رایگان عرضه گردد. برای بازی کردن این بسته الحاقی احتیاج به یک نسخه از Doom اصلی، یعنی همان نسخه قدیمی بازی که در سال 1993 عرضه شده است.

آن طور که جان رومرو گفته است، بسته الحاقی Sigil در واقع دنباله ای برای Doom است و او به عنوان اپیزود پنجم بازی به این بسته الحاقی نگاه می نماید. از نظر داستانی هم این بسته الحاقی پس از اپیزود چهارم روی می دهد.

قرار است دو بسته ویژه به تعداد محدود با همکاری شرکت Limited Run Games برای Sigil فراوری و عرضه گردد. باکت هد، از معروف ترین نوازنده های متال حال حاضر یک موسیقی برای Sigil ساخته است که در بسته ویژه بازی جای خواهد داشت. این بسته ویژه هم چنین شامل یک حافظه USB است که شبیه به یک دیسک فلاپی طراحی شده. بسته الحاقی Sigil در این حافظه قرار گرفته است. آیتم های دیگه ای مثل دیسک پشت صحنه ساخت بازی اصلی و یک کارت طراحی و هم چنین یک مجسمه فلزی از سر بریده جان رومرو روی نیزه، از دیگر محتویات بسته است.

البته همانطور که گفتیم، احتیاجی به خرید این بسته گران قیمت 160 دلاری نیست و بسته الحاقی Sigil به صورت رایگان در ماه فوریه برای Doom عرضه خواهد شد.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 22

به "خالق Doom مراحل جدیدی برای بازی عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق Doom مراحل جدیدی برای بازی عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید