خبرنگاران آموزش به وسیله اپلیکیشن ها و ایجاد تالارهای تبادل نظر در فضای مجازی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شهرری - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پیشنهادات گارگروه آموزش در شرایط مقابله با بیماری کرونا اطلاع داد و گفت: آموزش به وسیله اپلیکیشن ها و ایجاد تالارهای مصاحبه در فضای مجازی در شرایط موجود احتیاج مورد توجه دانش آموزان به شمار می رود.

خبرنگاران آموزش به وسیله اپلیکیشن ها و ایجاد تالارهای تبادل نظر در فضای مجازی

میررضا شفیع پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اهمیت فراهم نمودن شرایط آموزشی مطلوب و به دور از نگرانی برای دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت روزهای پنجشنبه دربعد از برطرف محدودیت ها ،استمرار کلاس های درس تاپایان خردادماه و برگزاری امتحانات در تیرماه ،توسعه کلاس درس معکوس به شکل آموزش درخانه و حل تمرین و فعالیت ازطریق تلفن واپلیکیشین از جمله موارد پیشنهادی این کارگروه بود که نیازمند همکاری سازمان سنجش و شورای عالی آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام نمود: فراوری محتوای آموزشی توسط دبیرخانه های گروه های آموزشی کشوری هردرس وارائه آن ازطریق شبکه آموزش و سایر شبکه های صدا وسیما از دیگر برنامه های این کارگروه است.

این مسئول افزود: ایجاد تالار مصاحبه در شبکه مجازی ،استفاده ازظرفیت انجمن اولیا ء و مربیان مدارس ودانش آموزان،معرفی سامانه های معتبر آموزشی و استفاده از نوآوری وخلاقیت آموزشی مناطق و مدارس از دیگر مواردی است که می تواند در راستای فعالیت های آموزشی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

شفیع پور تاکید نمود: تشکیل کلاس های درس جبرانی و افزودن ساعات آموزشی در شرایط بعد از محدودیت های پیش آمده می تواند از دیگر راه کارهای موثر در جهت جبران فعالیت آموزشی در مدارس است.

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و 2)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و2) است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 785

به "خبرنگاران آموزش به وسیله اپلیکیشن ها و ایجاد تالارهای تبادل نظر در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش به وسیله اپلیکیشن ها و ایجاد تالارهای تبادل نظر در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید