خبرنگاران بانوان تحت پوشش بهزیستی قرچک آموزش صنایع دستی می بینند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران- خبرنگاران- رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرچک گفت: به منظور توانمندسازی بانوان تحت پوشش بهزیستی، آموزش ساخت صنایع دستی به این افراد ارائه می گردد.

خبرنگاران بانوان تحت پوشش بهزیستی قرچک آموزش صنایع دستی می بینند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مریم خدابنده روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین برنامه های حمایتی از زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، توانمندسازی آنان برای دست یابی به درآمد پایدار است که این مهم با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و دفتر میراث فرهنگی قرچک عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تحقق این هدف، دفتر میراث فرهنگی شهرستان قرچک آموزش سه رشته چرم، گلیم و نقاشی ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار داده و این آموزش ها را به صورت رایگان به بانوان تحت پوشش بهزیستی ارائه می دهد.

رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرچک اضافه کرد: آموزش های تخصصی صنایع دستی با استفاده از توان اساتید برجسته و رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شده و در سرانجام برای شرکت نمایندگان گواهی مهارت صادر می گردد.

خدابنده اظهار کرد: کوشش می گردد تا با برپایی نمایشگاه های تخصصی و استفاده از فضای مجازی، محصولات تولیدی بانوان در معرض دید عمومی قرار گرفته و برای محصولات آنان بازاریابی گردد.

وی گفت: علاقهمندان به شرکت در این دوره ها می توانند با مراجعه به محل امامزادگان روستاهای ولی آباد، داودآباد و امامزاده بی بی زبیده و یا تماس با شماره 36116069 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1066

به "خبرنگاران بانوان تحت پوشش بهزیستی قرچک آموزش صنایع دستی می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوان تحت پوشش بهزیستی قرچک آموزش صنایع دستی می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید