خبرنگاران صداقت و اطلاع رسانی خبرنگاران تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار دارد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کاشان - خبرنگاران - مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: صداقت و اطلاع رسانی خبرنگاران به عنوان رسانه مرجع و مورد اعتماد مسوولان و مردم تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار دارد.

خبرنگاران صداقت و اطلاع رسانی خبرنگاران تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار دارد

به گزارش خبرنگاران، رضا مظلومی روز پنجشنبه در بازدید از نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان اضافه نمود: رسانه در بعضی موارد با رصد گزارش های مردمی و اطلاع رسانی آن به مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی به ویژه در توزیع عادلانه کالاهای اساسی و تنظیم بازار، برابری اجتماعی و حتی رعایت شیوه نامه های بهداشتی کمک رسان بزرگی هستند.

وی با یادآوری چند مورد گزارش مردمی به خبرنگاران کاشان و انتقال آنها به مسوولان جهاد کشاورزی شهرستان گفت: این موارد پس از آنالیز و پیگیری سریع، افزون بر برطرف مشکل، حتی منشا آثار و برکت های خاصی برای ساماندهی، یکپارچه سازی و ارایه خدمات بهتر، بیشتر و سریع تر به کشاورزان به وسیله یک برنامه جامع و کامل از سوی استان اصفهان شد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به نقش حساس، هدایتگر و فراگیر رسانه در انتقال اخبار ملی و بین المللی تاکید نمود: رسانه در انتقال اخبار ترویجی و آموزشی این دستگاه اجرایی به جمعیت هدف آن و پیگیری مسائل نیز کوشش موثری دارد که از خدمات خبرنگاران کاشان نیز در این زمینه قدردانی می گردد.

مظلومی با تبیین اثرگذاری اصحاب رسانه در انتقال اخبار و رویدادها به صورت فرامنطقه ای اظهارداشت: خبرنگاران تاثیر خوبی در معرفی منطقه فرهنگی کاشان و ظرفیت های آن در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.

وی همکاری با رسانه، هم پوشانی و تعامل مطلوب جهاد کشاورزی کاشان با تمامی خبرنگاران فعال شهرستان را از اولویت های این دستگاه اجرایی مطرح نمود و گفت: همواره جوابگوی خبرنگاران و حتی ارتباط های تلفنی آنان برای انتشار اخبار کیفی و اطلاع رسانی به موقع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان در این بازدید از نزدیک در جریان چگونگی تهیه، پردازش و انتشار تولیدات خبری و تصویری خبرگزاری جمهوری اسلامی نهاده شد و با کارکنان نمایندگی این سازمان در کاشان ملاقات کرد.

مظلومی همچنین با اشاره به 30 سال خدمت صادقانه و خالصانه یوسف صائب خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان که اواخر سال 1399 به افتخار بازنشستگی نائل شد، کوشش های این خبرنگار پیشکسوت خبرنگاران بر مبنای انصاف و اخلاق مداری را ستود.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال 69 مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 364 هزار نفر در فاصله حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1524

به "خبرنگاران صداقت و اطلاع رسانی خبرنگاران تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صداقت و اطلاع رسانی خبرنگاران تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید