خبرنگاران مگ تَلِنت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اگر فکر می کنید انگیزه، مهارت و امکانات ساختن ویدیوهای حرفه ای برای انواع کالا را دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

خبرنگاران مگ تَلِنت

پروژه خبرنگاران مگ تَلِنت (Digikala Mag Talent) از ابتدای سال 1399 برای حمایت از استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن ها، آغاز شده است.

افرادی بسیار پر انگیزه که توانایی و امکانات ویدیوسازی حرفه ای برای کالا دارند، با حضور در این پروژه می توانند از تأمین کالای خود اطمینان حاصل نمایند و فرصت کسب درآمد را داشته باشند.

برای ورود به خبرنگاران مگ تَلِنت، باید در مسابقه آنباکس در 100 ثانیه شرکت کنید. در صورت فینالیست شدن در چند دوره و عملکرد درخشان، خبرنگاران با شما تماس می گیرد و برای ورود به پروژه، از شما دعوت به همکاری می نماید.

به وسیله لینک زیر می توانید به صفحه ویژه مسابقه آنباکس در 100 ثانیه وارد شوید.

آنباکس و نگاه اولیه

موضوع ویدیوی فراوری شده توسط افراد حاضر در پروژه تَلِنت، آنباکس و آنالیز اولیه کالا است.

گاهی نقد و آنالیز کالا در دستور کار تَلِنت قرار می گیرد. انتخاب کالا می تواند از کتگوری های مختلف خبرنگاران انجام گردد و مختص به کالای الکترونیک نیست.

فراهم کردن زنجیره تأمین کالا

خلاصه مکانیسم فعالیت در پروژه تَلِنت به شکل زیر است؛

  1. تَلِنت می تواند هر کالایی را از خبرنگاران سفارش بدهد، ویدیوی آن را بسازد و پس از تأیید ویدیو توسط خبرنگاران، مبلغ کالا را به صورت کارت هدیه خبرنگاران (تا سقفی تعیین) دریافت کند. در این حالت کالا متعلق به تَلِنت است.
  2. در صورت عملکرد خوب، خبرنگاران محصولاتی را برای تَلِنت ارسال می نماید و پس از دریافت و تأیید ویدیو، کارت هدیه ی خبرنگاران به تَلِنت داده می گردد. در این حالت، کالا متعلق به تَلِنت نیست و باید بازگردانده گردد.

ساخت برند شخصی

تَلِنت می تواند کانال شخصی خود را در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگر داشته باشد و طبق قوانین، ویدیوها را روی کانال خود هم منتشر کند. بدین ترتیب خبرنگاران یاری می نماید که فرد به تدریج به عنوان یک فراورینماینده حرفه ای محتوای ویدیویی در حوزه کالای مصرفی شناخته گردد و در کانال های شخصی خود مخاطب جذب کند.

ایجاد فرصت همکاری بیشتر

در صورت عملکرد عالی، فرصت همکاری برای ایده های جدید ساخت ویدیو و پروژه های بزرگتر فراهم می گردد. در این حالت، تَلِنت امکان کسب درآمد مستقیم از خبرنگاران را دارد.

ویدیوهای ساخته شده توسط تَلِنت ها را تماشا کنید

جعبه گشایی و آنالیز کیف دوربین ونگارد مدل Supreme 37F

نقد و آنالیز اپل واچ سری 6

جعبه گشایی و آنالیز اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

جعبه گشایی و آنالیز سامسونگ گلکسی واچ 3

جعبه گشایی و آنالیز اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101

جعبه گشایی و آنالیز اپل واچ سری 6 در خبرنگاران مگ

جعبه گشایی و آنالیز اسپرسوساز دلونگی مدل ECP33.21

مطالب بیشتر

اگر با انگیزه و حرفه ای هستید، به خبرنگارانمگ تَلِنت بپیوندید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1198

به "خبرنگاران مگ تَلِنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مگ تَلِنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید