داوران جوان دوباره وارد لیگ برتر می شوند!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بحث تعدد داوران و یاری داوران مسابقات لیگ برتر در فصل گذشته بارها حاشیه ساز شد و در نهایت مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، به این مسئله ورود کرد.

داوران جوان دوباره وارد لیگ برتر می شوند!

در کلاس دانش افزایی داوران فوتبال ایران خداداد افشاریان اعلام نمود که بیش از 70 داور و یاری داور از چرخه قضاوت در لیگ حذف شده اند.

با چیدمان های انجام شده در هفته های اول و دوم لیگ برتر تعیین شد که کمیته داوران میخواهد از داوران باتجربه استفاده کند، اما اعلام اسامی داوران هفته سوم بار دیگر توجه به جوان گرایی را روشن کرد.

در بین اسامی اعلام شده برای قضاوت مسابقات لیگ بیست و سوم نام هایی دیده می گردد که شاید تعداد قضاوت هایشان در فصول گذشته لیگ برتر به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. این داوران اما در فهرست قضاوت کنندگان در هفته سوم قرار گرفته اند و از قضا به بعضی از آنها قضاوت بازی های مهمی نیز داده شده است.

ایمان کهیش (مس رفسنجان-شمس آذر)، محمدرضا تارخ (هوادار-آلومینیوم)، وحید زمانی (ملوان - فولاد)، حسین زیاری (نفت آبادان- پیکان) داورانی هستند که بازی های زیادی را در لیگ برتر سوت نزده اند، اما در هفته سوم لیگ برتر بیست و سوم این شانس را پیدا نموده اند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال امیدوار است اعتماد به این داوران بتواند درآمد خوبی برایشان داشته باشد و آنها به زودی به جمع باتجربه های فوتبال ایران اضافه شوند.

منبع:آرمان ملی

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2221

به "داوران جوان دوباره وارد لیگ برتر می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جوان دوباره وارد لیگ برتر می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید