دهقانی: تعطیلی لیگ با تعیین قهرمان، تصمیم منطقی تری بود، مصدومیت ها بیشتر می گردد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که تعطیلی لیگ با مشخص تیم قهرمان، تصمیم منطقی تری بود.

دهقانی: تعطیلی لیگ با تعیین قهرمان، تصمیم منطقی تری بود، مصدومیت ها بیشتر می گردد

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مصدومیتی که در بازی محبت آمیز برابر گل گهر دچارش شد، گفت: من در این بازی محبت آمیز از ناحیه ساق پا آسیب دیدم و در این دو هفته مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم. خدا را شکر شرایط بهتری دارم و کوشش می کنم تا خودم را به آغاز مجدد بازی های لیگ برتر برسانم. تیم ما هم شرایط خوبی دارد، ولی تا حدودی هم بلاتکلیف هستیم، چون نمی دانیم بازی های لیگ قطعاً برگزار خواهد شد یا خیر. چند تیم مخالف برگزاری بازی ها هستند و بیماری کرونا هم شدت پیدا نموده است. همین موضوع باعث شده است تا خبرهای مختلفی درباره برگزاری بازی ها مطرح گردد.

وی با اشاره به مصدومیت های شدید تعدادی از بازیکنان تیم های مختلف تأکید کرد: تمام بازیکنان سه ماه از تمرینات گروهی و بازی های رسمی دور بودند و این موضوع همه فوتبالیست ها را از لحاظ بدنی و ذهنی در شرایط نامطلوبی قرار داد. با این شرایط پیش بینی می شد که با آغاز تمرینات، مصدومیت ها آغاز گردد و این آسیب دیدگی ها بیشتر هم خواهد شد. ما همواره در این مقطع از فصل مشغول استراحت بودیم، ولی متأسفانه بیماری کرونا همه چیز را به هم ریخت و الان داریم مهیای ادامه مسابقات می شویم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان گفت: با این تعطیلی سه ماهه، تعطیلی لیگ برتر و تعیین تیم قهرمان تصمیم منطقی تری بود و باید بعد از این استراحت طولانی فصل جدید آغاز می شد. این در حالی است که پرسپولیس هم اختلاف امتیاز و حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد نموده است و قهرمانی اش تا حد زیادی قطعی به نظر می رسد. در مجموع ما باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم و اگر بازی ها آغاز گردد کوشش می کنیم تا نساجی در 9 هفته پایانی نتایج خوبی بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1027

به "دهقانی: تعطیلی لیگ با تعیین قهرمان، تصمیم منطقی تری بود، مصدومیت ها بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: تعطیلی لیگ با تعیین قهرمان، تصمیم منطقی تری بود، مصدومیت ها بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید