ملاقات تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می گردد؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال که درگیر رقابت های انتخابی برای کاپ 2021 آسیا است فردا یکشنبه از پنجره نخست این مسابقات به مصاف قطر خواهد رفت. این ملاقات به میزبانی ایران و در تالار بسکتبال آزادی برگزار می گردد.

ملاقات تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می گردد؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این در حالی است که طی روزهای گذشته شیوع و گسترش کرونا، نگرانی های زیادی را بابت ابتلا به این ویروس ایجاد نموده است تا حدی که برای کاهش این خطر صحبت هایی مبنی بر برگزاری رویدادهای ورزشی بدون حضور تماشاگران مطرح شده تا اینگونه گام های اولیه برای حفظ سلامت آنها برداشته گردد.

در همین رابطه این ابهام و پرسش مطرح است که آیا ملاقات روز یکشنبه تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قطر هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؟

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در این رابطه به خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر مسئله ای نیست که فدراسیون خود تصمیم به اتخاذ آن بگیرد. در این زمینه باید بخشنامه و دستور رسمی داشته باشیم که نداریم.

وی تاکید نمود: بنابراین تا به این لحظه برای تماشاگران و علاقمندان بسکتبال هیچ منعی جهت حضور در تالار بسکتبال آزادی و تماشای از نزدیک ملاقات تیم های ایران و قطر وجود ندارد مگر اینکه در ساعت های آینده دستوری خلاف این به دستمان برسد. ضمن اینکه حضور تماشاگران در سالن به صورت رایگان است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز امیدواری از اینکه هیچ خطری بابت ابتلا به ویروس کرونا تماشاگران بسکتبال و ملی پوشان این رشته را در بازی فردا تهدید نکند، در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: بازیکنان در بازی پنجشنبه برابر سوریه عملکرد قابل قبولی داشتند. کسب نتیجه و امتیاز کامل این بازی مهم بود که حاصل شد. حتما کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد نموده تا آنها بتوانند در بازی با قطر بهتر و هماهنگ تر کار نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات برابر قطر دومین ملاقات تیم ملی بسکتبال از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا به حساب می آید که فردا از ساعت 16 شروع می گردد. ایران روز پنجشنبه در اولین ملاقاتخود در این پنجره که در تالار آزادی برگزار گردید مقابل سوریه به فزونی دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 712

به "ملاقات تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید