رایزنی وزیران خارجه ایران و کوبا درباره تحریم های آمریکا و مبارزه با کرونا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، محمدجواد ظریف در مصاحبه با همتای کوبایی خود درباره مسائل مشترک از جمله تحریم های غیرقانونی آمریکا و همکاری در مبارزه با ویروس کرونا رایزنی کرد.

رایزنی وزیران خارجه ایران و کوبا درباره تحریم های آمریکا و مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف و برونو رودریگز پاریلا وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کوبا امروز درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، تحریم های یکجانبه و غیر قانونی آمریکا علیه کشورهای مستقل و همکاری های علمی و پزشکی دو کشور به ویژه در زمینه مبارزه با کرونا گفتگو کردند.

در ادامه رایزنی های دیپلماسی امروز وزیر امور خارجه ایران و حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان امروز - پنج شنبه - در تماسی تلفنی در مورد آخرین تحولات روابط دو جانبه، فرایند تفاهم سیاسی در افغانستان، مبارزه با شیوع کرونا و سایر مسائل مورد علاقه رایزنی و گفتگو کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی ایران و شاه محمود قریشی همتای پاکستانی وی پیش از ظهر امروز در گفتگویی تلفنی درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و گفتگو کردند.

همچنین ظریف و رشید مردوف وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان پیش از ظهر امروز در گفتگوی تلفنی در مورد روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا و تحریم ها رایزنی و گفتگو کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 943

به "رایزنی وزیران خارجه ایران و کوبا درباره تحریم های آمریکا و مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی وزیران خارجه ایران و کوبا درباره تحریم های آمریکا و مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید