رسول پناه: تمام مطالبات بازیکنان را می دهیم، تکمیل هیئت مدیره برعهده مجمع است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان و طلب فصل قبل را تسویه می کنیم. تا به امروز هم پاداش ها حدود 75 تا80 درصد پرداخت شده و مسئله ای نداریم.

رسول پناه: تمام مطالبات بازیکنان را می دهیم، تکمیل هیئت مدیره برعهده مجمع است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر اظهار کرد: قهرمانی را به همه مردم و پرسپولیسی ها تبریک می گویم. چهارمین قهرمانی متوالی بود که چهار هفته پیش از اتمام مسابقات بدست آمد و از تک تک بازیکنان و اعضای تیم تشکر می کنم.

او افرود: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان و طلب فصل قبل را تسویه می کنیم. تا به امروز هم پاداش ها حدود 75 تا80 درصد پرداخت شده و مسئله ای نداریم.

وی در مورد اینکه امکان سفر با اعضای تیم به مسجد سلیمان گفت: می توانستم با تیم بروم، اما به علت بیماری که قبلا داشتم شاید حاشیه ای ایجاد می شد و اولویت برای ما سلامتی بازیکنان است.

رسول پناه در مورد هیئت مدیره باشگاه و پرسپولیس مطرح کرد: ترکیب هیئت مدیره جزء اختیارات مجمع است. درحال حاضر سه نفر هستیم که کار ها را پیگیری می کنیم و هیچ مسئله ای هم نیست. هاشمی هم در تمام جلسات هیئت مدیره حضور دارد.

او در مورد پرداخت متمم قرارداد بیرانوند به او مطرح کرد: ما تمام حق و حقوق بیرانوند را تا آخر فصل پرداخت می کنیم. آن متمم مسئله ای که داشت این بود که در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده، ان شاالله بتوانیم به او یاری کنیم که مشکلش حل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1069

به "رسول پناه: تمام مطالبات بازیکنان را می دهیم، تکمیل هیئت مدیره برعهده مجمع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: تمام مطالبات بازیکنان را می دهیم، تکمیل هیئت مدیره برعهده مجمع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید