سلوکی: سطح لیگ هندبال بانوان بالا خواهد بود، دو تیم خارجی در تورنمنت اصفهان شرکت می نمایند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: برای تیم ملی بانوان اعزام برون مرزی نداریم، اما از دو تیم خارجی برای حضور در تورنمنت اصفهان دعوت می کنیم.

سلوکی: سطح لیگ هندبال بانوان بالا خواهد بود، دو تیم خارجی در تورنمنت اصفهان شرکت می نمایند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

الهام سلوکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: در این دوره از لیگ 8 تیم از 6 استان با هم به رقابت می پردازند. اصفهان و خراسان رضوی دو نماینده در فصل پیش روی هندبال دارند. بازیکنان در بین تیم ها پخش شده اند و مطمئناً تیم ها کار سختی را برای رسیدن به قهرمانی دارند و سطح لیگ بالا خواهد بود.

وی اضافه کرد: تیم ها از بازیکنان جوان بهره بردند و از اردیبهشت ماه تمرینات خود را شروع کردند و ما نیز تا نیم فصل با انتخاب بهترین جوانان از دل لیگ تیم امید را تشکیل می دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در مورد برنامه های پیش روی بانوان گفت: ما تا انتها سال اعزام برون مرزی نداریم، اما با دعوت از دو تیم خارجی تورنمنتی را در اصفهان برگزار خواهیم کرد. ما برنامه آماده سازی بانوان را داخلی پیگیری می کنیم.

سلوکی در مورد کادر فنی تیم امید یادآور شد: کمیته قنی تا هفته آینده نظر نهایی خود را در مورد کادر فنی تیم امید اعلام خواهد نمود. ما از پتانسیل های داخلی و مربیان مجربی که در داخل و در لیگ دراختیار داریم، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 382

به "سلوکی: سطح لیگ هندبال بانوان بالا خواهد بود، دو تیم خارجی در تورنمنت اصفهان شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلوکی: سطح لیگ هندبال بانوان بالا خواهد بود، دو تیم خارجی در تورنمنت اصفهان شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید