شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد.

شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد

با تور مالزی بهار 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش مجله فوتبال دوستان به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، زاهد شفیعی امروز چهارشنبه 23 بهمن 98 با حضور در غرفه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و مجله فوتبال دوستان، با اعلام این خبر اضافه نمود: در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، لوگو و شعار سند برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد تا بازدیدنمایندگان از این نمایشگاه نظرات خود را پیرامون این سند ملی ارائه دهند.

او اضافه نمود: این اقدام بنا به تأکید و دستور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری درحال برگزاری است.

شفیعی با بیان این که هدف از این اقدام افزایش و تقویت مشارکت عمومی برای تکمیل فرایند تهیه سند برند ملی گردشگری است اضافه نمود: سند برند ملی گردشگری متعلق به همه مردم ایران است و با توجه به تأکیدات دکتر مونسان این مشارکت عمومی با هدف افزایش نظرخواهی از گردشگران داخلی و خارجی درحال انجام است.

مدیرکل دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این موضوع، می توانند به سالن شماره 38 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 598

به "شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید