شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد
به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شعار برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد.

با تور مالزی بهار 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.
به گزارش مجله فوتبال دوستان به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، زاهد شفیعی امروز چهارشنبه 23 بهمن 98 با حضور در غرفه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و مجله فوتبال دوستان، با اعلام این خبر اضافه نمود: در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، لوگو و شعار سند برند ملی گردشگری به مشارکت عمومی گذاشته شد تا بازدیدنمایندگان از این نمایشگاه نظرات خود را پیرامون این سند ملی ارائه دهند.
او اضافه نمود: این اقدام بنا به تأکید و دستور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری درحال برگزاری است.
شفیعی با بیان این که هدف از این اقدام افزایش و تقویت مشارکت عمومی برای تکمیل فرایند تهیه سند برند ملی گردشگری است اضافه نمود: سند برند ملی گردشگری متعلق به همه مردم ایران است و با توجه به تأکیدات دکتر مونسان این مشارکت عمومی با هدف افزایش نظرخواهی از گردشگران داخلی و خارجی درحال انجام است.
مدیرکل دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این موضوع، می توانند به سالن شماره 38 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.
منبع: میراث آریا