صدور مجوز 10 اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در قوچان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوچان از صدور مجوز 10 اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در این شهرستان طی سال 98 خبرداد.

صدور مجوز 10 اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در قوچان

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، جواد رجبی امروز شنبه 16 فروردین ماه 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: مجوز این تأسیسات در شهر قوچان و روستاهای هدف گردشگری از سوی استان صادرشده است.

او ادامه داد: این اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای یدک دو مورد (یوسفخان، شمخال)، در بادام دو مورد (برسلان و شارک) و هم چنین یک سفره خانه سنتی در شهر قوچان مجوز فعالیت دریافت نموده اند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوچان اظهار کرد: این تأسیسات گردشگری با دریافت مجوز، مراحل ساخت و تبدیل را می گذرانند و در امسال به بهره برداری خواهند رسید و برای رفاه مسافران و گردشگران در یک بنای قدیمی بافرهنگ و آیین های همان منطقه خدمات رسانی خواهند کرد.

او ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم عزیز و فهیم شهرستان برای خانه ماندن و مقابله با ویروس کرونا گفت: پس ازاینکه با سربلندی از این بحران عبور کردیم، شرایط خوبی را برای مسافران و گردشگران در شهرستان فراهم خواهیم کرد که مردم، مسافران و گردشگران با شورونشاط بیشتری از گردشگری قوچان بهره مند شوند.

از شهرستان قوچان 47 اثر تاریخی در فهرست آثار ملی ایران واقع شده است و مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهرستان شامل دره زیبای شمخال، محور سد تبارک، روستاهای هدف گردشگری یدک، یوسفخان، محور روستای قره شاهوردی و طبیعت زیبا و بکر باج گیران است.

شهرستان قوچان در فاصله 125 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 736

به "صدور مجوز 10 اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در قوچان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز 10 اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در قوچان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید