صنعت نفت، پشت قباله آبادانی ها

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/خوزستان مردم آبادان آنقدر از اتفاقات خوب فصل بیستم برای صنعت نفت راضی هستند که حتی پس از اولین شکست خانگی این تیم در فصل جاری، به تحسین عملکرد شاگردان پورموسوی پرداختند.

صنعت نفت، پشت قباله آبادانی ها

تیم فوتبال نفت آبادان در دوازدهمین گام خود در لیگ بیستم روز گذشته مقابل تیم پرمهره سپاهان نهاده شد، ملاقاتی که هر دو تیم بازی زیبا و توام با خلق صحنه های متعدد گلزنی را به نمایش گذاشتند. نفتی ها در این ملاقات در ابتدا با یک گل از حریف اصفهانی خود عقب افتادند اما در نیمه دوم، شریعت زاده 18 ساله بازی را به تساوی کشاند و در حالی که نفت می توانست حتی برنده از بازی خارج گردد، تیم باتجربه سپاهان با زدن یک گل دیگر در دقایق پایانی، برنده بازی شد.

به گزارش خبرنگاران، همواره گفته می گردد که در مسابقه فوتبال به بازی خوب امتیاز نمی دهند و درنهایت آن تیمی که برنده است، مورد تمجید قرار می گیرد اما نفت آبادان علی رغم شکست مقابل سپاهان، مورد تحسین و تمجید مردم و پیشکسوتان آبادانی نهاده شده است و خیلی ها، گلزنی شریعت زاده 18 ساله را که پورموسوی به درستی به او میدان داده و انگیزه فراوان به ساق پاهای این جوان تزریق نموده است را حتی با ارزش تر از سه امتیاز بازی با سپاهان می دانند.

صنعت نفت آبادان سال جاری آن قدر شخصیت پیدا نموده است که تمام تیم ها با احترام و حتی ترس از نباختن، مقابل این تیم قرار می گیرند؛ خوشبین ترین طرفدار صنعت نفت آبادان هم صندلی فعلی و چنین نمایش عامه پسندی را برای این تیم در لیگ بیستم پیش بینی نمی کرد اما پورموسوی سال جاری در حال اجرای چند هدف مهم در نفت است؛ بومی گرایی که آرزوی چندین ساله مردم خوزستان است، بازی دادن به جوان ها برای ساختن آینده صنعت نفت آبادان، احیا کردن بازیکنان خوزستانی و حتی غیربومی چون رضا خالقی فر، اخلاق گرایی و از همه مهمتر کسب امتیاز و مدعی بودن. ضمن این که ثبات مدیریت باعث شده است، صنعت نفت در این چند سال رتبه های تک رقمی کسب کند و سال جاری نیز مدعی قهرمانی و کسب عنوان سهمیه آسیایی باشد. مدیریتی که همواره دقیقه نود تیمش را می بندد اما با دست خالی و با هنر در بستن یک تیم مدعی، صنعت نفت را وارد مسابقات می نماید.

صنعت نفت آبادان حالا با بازی های زیبا و هجومی می تواند 90 دقیقه یک علاقه مند به فوتبال را پای تلویزیون میخکوب کند. بازی روی زمین و به دور از هر گونه حواشی و تنها با تفکر خلق موقعیت های گلزنی فراوان، باعث شده وقتی این تیم حتی شکست می خورد، طرفداران گله مند نباشند. این نشان می دهد سال جاری طرفداران آبادانی بیش از هر فصل دیگر و همدل تر از قبل، حامی نفتِ جوان و متحول شده هستند و نه تنها از باخت ها نمی رنجند، بلکه امیدواری را به این تیم برای تداوم موفقیت در راستا لیگ بیستم القا می نمایند. موضوعی که حاکی از این است، صنعت نفت پشت قباله مردم فوتبال فهم آبادانی است و در هیچ شرایطی از تیم شان دست بر نمی دارند؛ موضوع ارزشمندی که حالا پورموسوی و شاگردانش باید بیشتر از قبل قدر یار دوازدهم خود را بدانند.

نفت حالا که حمایت خوب طرفدارانش را دارد و در زمین نیز به هیچ تیمی حتی تیم های پرمهره و متمول به راحتی باج نمی دهد، تنها به حمایت مسئولان استانی و شهری در بحت تامین بودجه و حل مسائل اقتصادی احتیاج دارند و اگر مسئولان پالایشگاه آبادان، وزارت نفت، منطقه آزاد و نمایندگان این شهر نیز بیش از قبل پای کار باشند و گره مسائل اقتصادی این تیم باز گردد، آبادانی ها سال جاری حتما روی خوش فوتبال و آسیا را خواهند دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1392

به "صنعت نفت، پشت قباله آبادانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت، پشت قباله آبادانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید