ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی کرمانشاه

به گزارش مجله فوتبال دوستان، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی در استان تاکید نمود.

ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی کرمانشاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ؛ محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای توسعه مدارس غیردولتی در استان، از مسئولان آموزش و پرورش خواست برای توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی بیشتر کوشش نمایند.

او با بیان اینکه باید به سمت توسعه مدارس غیردولتی تخصصی برویم، گفت : با ورود به این حوزه می توان در جهت افزایش مهارت دانش آموزان حرکت کرد.

او ادامه داد: امروز مهارت در جهان حرف اول را می زند و آموزش و پرورش باید به سمت مهارت آموزی دانش آموزان سمت و سو پیدا کند.

او با اشاره به ضرورت ایجاد پایگاه های اقتصاد دانش بنیان در مدارس، گفت: چنین پایگاه هایی را در مدارس کشور نداریم و استان می تواند در این زمینه پایلوت کشوری گردد.

رشیدی گفت: از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان می خواهم تا تمامی مسائل این حوزه را برای انعکاس و پیگیری و برطرف آن در وزارتخانه گزارش دهند.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه در استان دچار مدیریت غیردلسوزانه شده ایم، گفت: مدیران آمده اند تا موانع و مسائل را از سر راه توسعه استان بردارند، نه اینکه خودشان در کار ها گره بیاندازند.

رشیدی با اشاره به ضرورت جوابگو بودن مدیران، اضافه نمود: مدیرانی می توانند استان را در راستا توسعه قرار دهند که حداقل 16 ساعت در شبانه روز در حال کار باشند.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در استان کرمانشاه 142 مدرسه غیردولتی داریم که 32 مدرسه آن در طول سه سال گذشته به مجموعه مدارس غیردولتی استان اضافه شده است.

یزدان پناه اضافه نمود: استان کرمانشاه جزو فقیرترین استان ها از حیث برخورداری از مدارس غیردولتی است.

او با اشاره به در دست توسعه بودن مدارس غیردولتی در استان، گفت: مهمترین مشکل پیش روی توسعه مدارس غیردولتی قدیمی بودن ساختمان هایی است که از سوی متقاضیان برای توسعه مدارس غیردولتی در نظر گرفته می گردد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1125

به "ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید