عبید: عراق نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده است، ایران و ویتنام تیم های قدر گروه هستند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عراق پیش بینی کرد که این تیم نسبت به دوره قبل جام ملت های آسیا مسائل بیشتری داشته باشد.

عبید: عراق نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده است، ایران و ویتنام تیم های قدر گروه هستند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال عراق باید در جام ملت های آسیا 2019 با تیم های ایران، ویتنام و یمن در مرحله گروهی رقابت کند. عباس عبید کاپیتان سابق تیم ملی عراق درباره پیش بینی خود از عملکرد این تیم در جام ملت های آسیا گفت: من فکر می کنم عراق نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده است. در دوره قبل بازیکن بزرگی چون یونس محمود در تیم ما بود. در این دوره سطح بازیکنان مثل دوره قبل نیست. البته من دو دیدار محبت آمیز عراق برابر آرژانتین و عربستان را دیدم. شکست برابر آرژانتین که طبیعی بود ولی عملکرد خوبی از تیم برابر عربستان دیدم.

رقابت های لیگ عراق اکنون تعطیل شده و تیم ملی عراق قرار است اردویی 20 روزه در قطر داشته باشد تا خودش را برای جام ملت های آسیا آماده کند.

عبید در خاتمه گفت: من فکر می کنم باید از این زمان باقی مانده که تقریبا یک ماه است قبل از جام ملت های آسیا استفاده کنیم و تیم به شرایط خوبی برسد. در گروه ما ایران و ویتنام تیم های قدر و خوبی هستند. من پیش بینی می کنم عراق بتواند به یک چهارم نهایی برسد ولی بعید می دانم، تیم بتواند به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 470

به "عبید: عراق نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده است، ایران و ویتنام تیم های قدر گروه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبید: عراق نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده است، ایران و ویتنام تیم های قدر گروه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید