قاسمی اطلاع داد: همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سفیر ایران در پاریس با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه گفت: مقرر شد همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال یاری های لازم در حد توان ادامه یابد.

قاسمی اطلاع داد: همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس امشب (دوشنبه) در اظهاراتی با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه در پی شیوع ویروس کرونا عنوان نمود: امروز عصر در مرکز بحران دولت فرانسه با حضور رئیس این مرکز و بعضی دیگر از مسئولان وزارت خارجه فرانسه، گزارشی از اقدامات و کوشش های دولت ایران در مورد کنترل و مقابله با ویروس کرونا ارائه کردم.

وی با بیان اینکه این مبارزه بایستی همگانی و همه جانبه باشد، عنوان نمود: مقرر شد با توجه به تجارب دو کشور در بسیاری از حوزه ها، همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال یاری های لازم در حد توان ادامه یابد.

گفتنی است امشب نیز قرار است یک محموله یاری از سوی سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس برای مقابله با کرونا به تهران وارد گردد.(اینجا بخوانید)

فرانسه نیز از جمله کشورهایی است که کرونا در آن شیوع یافته و براساس آمار تا به امروز 130 نفر در فرانسه به این ویروس مبتلا شده و دو نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند. دولت فرانسه امروز دوشنبه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور شرایط اضطراری گفت.

گفتنی است، امروز اتحادیه اروپا هم امروز دوشنبه سطح هشدار به دلیل افزایش شمار موارد ابتلا به کرونا را یک درجه بالاتر برده است. ویروس کرونا اکنون حداقل در 65 کشور دنیا شیوع پیدا نموده است.

از بین کشورهای اروپایی، ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آلودگی به این ویروس را گزارش داده است. مبتلایان کرونا در این کشور به 1694 نفر افزایش یافته و از این تعداد، 34 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 747

به "قاسمی اطلاع داد: همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی اطلاع داد: همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید