قره باغ آرام نگرفته است؛جنگ ادامه دارد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ایرنا نوشت: وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (یکشنبه) در گزارشی از ادامه درگیریهای نظامی در چهار محور منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد .

قره باغ آرام نگرفته است؛جنگ ادامه دارد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بنابر این گزارش ، دیروز و بامداد امروز درگیریهای نظامی در محورهای آقدره ، آقدام ، خوجاوند و قبادلی در منطقه قره باغ ادامه داشته و نیروهای ارمنی مواضع ارتش جمهوری آذربایجان و نیز بعضی مناطق مسکونی در نزدیکی خط مقدم جبهه را با سلاحهای مختلف از جمله موشک و توپخانه هدف قرار داده است .

در این گزارش آمده است: بر اثر اقدامات پیشگیرانه ارتش جمهوری آذربایجان شمار زیادی از نیروهای ارمنی کشته و مقادیری از تجهیزات نظامی از جمله یک خودرو زرهی، پنج فروند خودروی نظامی و بخشی از توپخانه آنها نابود شده است.

به گزارش وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، نیروهای ارمنستان همچنین از اراضی شهرستانهای برد ، چمبرک و گوریس این کشور مواضع ارتش جمهوری آذربایجان مستقر در شهرستانهای مرزی گده بیک و تاووز را با توپخانه و خمپاره هدف قرار داده است .

درگیری های نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان از 6 مهر ماه گذشته شروع شده و به رغم این که با دخالت میانجیگران بین المللی سه بار توافق آتش بس میان طرفین حاصل شده، این درگیری ها بیش از یک ماه است همچنان با شدت ادامه دارد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1202

به "قره باغ آرام نگرفته است؛جنگ ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قره باغ آرام نگرفته است؛جنگ ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید