ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله زاده گرفت خبرنگاران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، نیکبخت واحدی که زمانی ستاره اول استقلال بود در مصاحبه ای از اتومبیلی گفت که از علی فتح الله زاده مدیر عامل وقت باشگاه استقلال هدیه گرفته بود.

ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله زاده گرفت خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ماجرا به بازی استقلال و الاتحاد عربستان در جام حذفی باشگاههای آسیا بر می شود. جایی که استقلال در تهران احتیاج به برد داشت تا حریف قدر خود را حذف نموده و به مرحله بعدی صعود کند.

قبل از بازی فتح الله زاده به نیکبخت واحدی گفت اگر امروز گل بزنی، یک اتومبیل 206صفر کیلومتر را به نامت می زنم. در جریان بازی نیکبخت روی سانتر نوازی یک گل زیبا و حساس زد و آن شادی گل معروف را انجام داد که با کف کتانی اش شماره گرفت و...جالب اینکه نیکبخت واحدی بعد از بازی با راضیی نزد فتح الله زاده رفت و در حالی که مبلغی را هم از باشگاه طلب داشت، سراغ 206 را گرفت. فتح اله زاده هم که خیلی نیکبخت را دوست داشت و از پیروزی استقلال راضی بود، وعده اش را عملی کرد و فردای همان بازی 206صفر کیلومتری که گفته می شد برای خودش خریده بود را به نام نیکبخت واحدی زد. اتفاقی که حسابی برای علیرضا شیرین بود به طوری که بعد از سالها همچنان با هیجان خاصی از این هدیه فتح الله زاده صحبت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1510

به "ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله زاده گرفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله زاده گرفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید