ماکرون: از تحقیق مستقل، بی طرفانه و معتبر درباره انفجار بیروت حمایت می کنیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه در یک رشته پیام درباره کنفرانس مجازی کمک به لبنان گفت که فرانسه از یک تحقیق مستقل، بی طرفانه و معتبر درباره انفجار عصر روز سه شنبه در بیروت حمایت می کند.

ماکرون: از تحقیق مستقل، بی طرفانه و معتبر درباره انفجار بیروت حمایت می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در رشته پیام هایی در توئیتر به کنفرانس مجازی روز یکشنبه درباره لبنان اشاره کرد.

وی در این پیام های توئیتری نوشت: هم اکنون درباره آینده لبنان تصمیم گیری شد. هدف کنفرانس امروز به حرکت در آوردن و جمع کردن منابع جامعه جهانی برای پاسخ به نیاز های مردم بیروت است.

ماکرون اضافه نمود: ما در حال ارسال یک پیام واضح هستیم: ما، جامعه جهانی، شرکا و دوستان نزدیک لبنان، اجازه نخواهند داد تا مردم لبنان سقوط کنند.

وی گفت: نیاز های فوری برای مردم لبنان که توسط کسانی که در میدان در حال کار هستند عبارت است از، خدمات بهداشتی، غذا، آموزش و مسکن است. این ها اولویت هایی هستند که ما درباره آن ها اقدام می کنیم.

رئیس جمهور فرانسه اضافه نمود: تلاش هایی که ما در حال فراهم کردن آن هستیم باید به صورت طولانی مدت مورد حمایت قرار بگیرد و ما توجه خواهیم کرد که کمک ها به صورت موثر به مردم منتقل شوند.

ماکرون در ادامه این رشته پیام درباره کنفرانس مجازی کمک به لبنان گفت: پیشنهاد کمک ما شامل حمایت از یک تحقیق مستقل بی طرفانه معتبر درباره انفجاری است که روز 4 آگوست (14 مرداد) روی داد. این انتظار مشروع و محکمی از سوی مردم لبنان بوده و این سوال درباره اعتماد است.

وی گفت: مردم لبنان آزاد و دارای حق حاکمیت هستند. این به مقامات این کشور بستگی دارد که به شیوه ای عمل کنند که مانع از سقوط لبنان شوند و به خواسته ای که توسط مردم لبنان به صورت مشروع و در خیابان های لبنان ابراز می شود پاسخ دهند.

رئیس جمهور فرانسه در پایان این پیام های توئیتری نوشت: هم اکنون درباره آینده لبنان توسط خود لبنان و شرکای بین المللی که در کنارش هستند تصمیم گیری شد.

سه شنبه گذشته آتش سوزی در انبار 12 بندر بیروت باعث انفجار نیترات آمونیوم انبار شده در این بندر شد و بر اثر آن، بیش از 150 تن کشته و شش هزار نفر نیز مصدوم شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1092

به "ماکرون: از تحقیق مستقل، بی طرفانه و معتبر درباره انفجار بیروت حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: از تحقیق مستقل، بی طرفانه و معتبر درباره انفجار بیروت حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید