مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

به گزارش مجله فوتبال دوستان، باغ گیاه شناسی مونترال از مرکز شهر فاصله زیادی دارد، اما در نزدیکیش تعداد زیادی مکان دیدنی و جاذبه وجود دارد که می توانند مسافران تور کانادا را برای یک روز کامل مشغول نگه دارند. باغ یک پیاده روی کوتاه از پارک المپیک، زیست کره مونترال و افلاک نما فاصله دارد.

مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

این بهشت زمینی، بیشتر از 200 گونه مختلف پرنده، یک خانواده از روباه ها و بیشتر از 22 هزار نوع گیاه، گل و درخت را در خود جای داده است. باغ گیاه شناسی مونترال، تابستان ها نه تنها یک مقصد عالی برای مسافران تور کانادا است، بلکه گریزگاهی است برای خانواده های مونترالی تا کمی از هیاهوی شهر دور شده و از بودن در محیطی دلپذیر و زیبا لذت ببرید. با برگزاری بعضی از معروف ترین و محبوب ترین رویدادهای مونترال مانند آزادی پروانه ها و باغ نور، در تمام طول سال بهانه ای برای سر زدن به این باغ وجود دارد.

برای رفتن به باغ گیاه شناسی مونترال در تور کانادا می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی شهر بهره ببرید. در خط سبز مترو، در ایستگاه Pie IX پیاده شوید؛ وقتی از ایستگاه بیرون می آیید ورزشگاه المپیک در پیش رویتان واقع شده است. در امتداد بلوار به سمت بالا بروید و از کنار ورزشگاه عبور کنید. در محل تقاطع می توانید دروازه های باغ را در آن سوی خیابان ببینید.

منبع مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1139

به "مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید