مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هنگام باز دی از این پارک تمامی قوانین وضع شده توسط سیستم پارک ایالتی کالیفرنیا را در نظر گرفته و رعایت کنید. هدف این ذخیره گاه این است که طبیعت را از هر گونه زباله و آسیب توسط جهانگرد ها و گردشگران در امان نگه دارد.

مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

کالیفرنیا دارای صدها پارک ملی و ایالتی زیبا است. ذخیره گاه طبیعی ملی کاج های توری ایالت یکی از 16 پارک دارای شرایط ذخیره طبیعی است. بدین معنا که همه چیز، از مسیرهای آرامش بخش گرفته تا سواحل خارق العاده و باور نکردنی، در این ذخیره گاه دقیقا مشابه زمانی است که هنوز کل شهر سن دیگو ساخته نشده بود و همین امر این ذخیره گاه طبیعی را به یکی از گنجینه های واقعی سن دیگو تبدیل نموده است.

اماکن دیدنی و تاریخی سن دیگو که در اینجا با آن ها آشنا می شوید هر یک داستان و حکایت خاص خود را دارند و بنای یادبود ملی کابریلو نیز از این قضیه مستثنا نیست. این بنای یادبود تاریخی راوی داستان خوان رودریگز کابریلو است که در ماه سپتامبر 1542 به بندر سن دیگو قدم نهاد. بر طبق کشفیات به دست آمده خوان رودریگز کابریلو در ابتدا این منطقه را سن میگل نامید و شصت سال بعد نام این منطقه توسط کاشفی به نام سباستین ویزکاینو به سن دیگو / سان دیگو نامگذاری شد.

منبع مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا

انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1361

به "مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های دیدنی سن دیگو در تور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید