موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی گفت: جدول زمان بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی و همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در 20 آیتم تهیه و در جلسه مورخ 18 فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید. این جدول در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ 4 اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده گفت.

موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در خاتمه گفت: کلیه اعضای محترم مجمع قطعا در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می بایست در این راستا با استفاده از ظرفیت های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تا به امروز نیز طبق ضوابط و قوانین ،کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندی فرآیند قانونی را طی نموده و فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 953

به "موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید