نخلستان های بوشهر در قاب رسانه های ملی و بین المللی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: مستند نخل و خرما از رسانه های ملی و بین المللی در حال پخش است.

نخلستان های بوشهر در قاب رسانه های ملی و بین المللی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده با اعلام این خبر گفت: مستند نخل و خرما با همکاری و همیاری اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان گردشگری استان تهیه و از رسانه ملی و بین المللی در حال پخش است.

او ادامه داد: این مستند به سه زبان فارسی، انگلیسی و اسپانیایی تهیه شده و شبکه های مستند، هیسپان تی وی و پرستی وی قرار بر پخش آن دارند که فعلاً در شبکه مستند و هیسپان به نمایش درآمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر همچنین از خصوصیات نخل به عنوان یک جاذبه گردشگری گفت و گفت: نخل یکی از درختان مقدس در منطقه جنوب است و این استان از حیث داشتن تراکم بالای نخل می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری از آن استفاده کند.

او همچنین گفت: به غیراز خرما که میوه این درخت محسوب می گردد، محصولات بسیاری از این درخت همچون صنایع دستی حصیری، شیره خرما، خارک، رطب و محصولات ترکیبی دیگر تهیه می گردد.

ارسطو زاده با دعوت از مستندسازان برای به تصویر کشیدن و معرفی ظرفیت های بکر گردشگری استان بوشهر، گفت: این استان دارای ظرفیت های بی شماری در حوزه گردشگری است که با برنامه ریزی و معرفی آن و درنتیجه برگزاری رویدادهایی با این موضوع می تواند استان بوشهر را بیش از هر چیزی درراه توسعه صنعت گردشگری قرار دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 894

به "نخلستان های بوشهر در قاب رسانه های ملی و بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخلستان های بوشهر در قاب رسانه های ملی و بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید