نویدکیا: پرسپولیس برای جنگ های تن به تن آمده بود، در بازی های خانگی نتیجه بگیریم می توانیم مدعی باشیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت اگر این تیم بتواند در بازی های خانگی نتیجه بگیرد، قطعاً می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.

نویدکیا: پرسپولیس برای جنگ های تن به تن آمده بود، در بازی های خانگی نتیجه بگیریم می توانیم مدعی باشیم

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی در نیمه اول خوب نبود. ما ابتدای کار دیدیم آنها با سه هافبک دفاعی بازی می کنند و حس کردیم برای جنگ های تن به تن آمده اند و همینطور هم بود و برای همین بازی خوبی در نیمه اول ندیدم. در نیمه دوم بازی بهتر شد و هر چه به آخر بازی می رسیدیم، حس می کردم تیم مان بهتر بازی می کند و موقعیت های خوبی داشتیم، اما نشد.

وی در واکنش به اعتراض پرسپولیسی ها نسبت به داوری و اینکه معتقد بودند داور یک پنالتی آنها را نگرفته و صحنه های عادی را هم به سود سپاهان سوت زده است، گفت: من تا به حال درباره داوری صحبت نکردم و اکنون هم صحبت نمی کنم. یکی دو موقعیت مشکوک برای آنها بود و یکی دو صحنه مشکوک هم برای ما روی سجاد شهباززاده و کی روش استنلی رخ داد، اما چیزی نمی دانم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نتایج خوبی که این تیم گرفته و آیا سپاهان می تواند مدعی قهرمانی باشد، گفت: ما تیم مان خوب است و فرایند خوبی داشتیم. در 9 بازی گذشته، این ششمین بازی خارج از خانه بود و اگر بتوانیم در بازی های خانگی خوب نتیجه بگیریم، قطعاً می توانیم جزو مدعیان باشیم و اگر اینطور نباشد، نه.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1366

به "نویدکیا: پرسپولیس برای جنگ های تن به تن آمده بود، در بازی های خانگی نتیجه بگیریم می توانیم مدعی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: پرسپولیس برای جنگ های تن به تن آمده بود، در بازی های خانگی نتیجه بگیریم می توانیم مدعی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید