هشدار کمیسیون اروپایی درباره مصرف بالای انرژی و عواقب آن

به گزارش مجله فوتبال دوستان، معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا درباره مصرف برق بالای اینترنت و عواقب بد آن برای تحقق اهداف اتحادیه اروپا در حفاظت از آب و هوا هشدار داد.

هشدار کمیسیون اروپایی درباره مصرف بالای انرژی و عواقب آن

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ژنرال آنسایگر سوئیس، مارگرته وستاگر، معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا درباره مصرف بالای انرژی اینترنت و عواقب آن برای اهداف آب و هوایی این اتحادیه هشدار داده و گفت که با دیجیتالی شدن بیشتر مصرف انرژی همچنان افزایش می یابد.

وی که در مصاحبه با یک رسانه آلمانی سخن می گفت توضیح داد که وقتی که ما با عنوان مثال فیلم هایی را در اینترنت می بینیم این انرژی برق بسیار بالایی مصرف می نماید؛ یا شما سرورهایی را در نظر بگیرید که به تهویه مطبوع و تاسیسات آب و هوایی احتیاج دارند.

این مقام کمیسیون اروپایی تاکید نمود که این برای هدف مد نظر اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه این قاره تا سال 2050 باید در زمینه زیست محیطی به قاره ای بی طرف تبدیل گردد چالش بزرگی محسوب می گردد.

وستاگر تاکید نمود که پس ما باید با معاهده سبز تکنولوژی هایی را توسعه دهیم که مصرف انرژی ما را کاهش داده و بهره وری انرژی را بهبود بخشد. از طرف دیگر ما نمی توانیم در مبارزه با دگرگونی های آب و هوایی بدون راهکار های دیجیتالی پیروز شویم.

بر اساس آمارهای بزرگترین شرکت سرمایه گذاری فراوری و توزیع برق در دنیا Eon سالانه تنها به وسیله سیستم عامل های یوتیوپ و نتفلیکس و به وسیله ویدئو کنفرانس های اجرا شده با اسکایپ و سایر خدمات در سطح دنیا حدود 200 میلیارد کیلو وات ساعت برق مصرف می گردد.

بر این اساس در سال گذشته این سیستم عامل ها تقریبا به اندازه مصرف برق همه خانوارهای خصوصی در آلمان، ایتالیا و لهستان برق مصرف نموده اند.

سران کشورهای اروپایی چندی پیش درباره طرح رئیس جدید کمیسیون اروپایی برای حفاظت از آب و هوا موسوم به معامله سبز توافق کردند. بر این اساس این اتحادیه باید تا سال 2050 به منطقه ای بی طرف در زمینه زیست محیطی تبدیل گردد و فراوری گازهای گلخانه ای خود را به شدت کاهش دهد.

کمیسیون اتحادیه اروپا مصمم است در مقابله با تغییرات اقلیمی و فرایند رو به رشد افزایش دمای زمین، با وضع مقررات ویژه شرایطی را فراهم کند که تا 30 سال دیگر اقتصاد این اتحادیه بدون فراوری گازهای گلخانه ای عمل کند.

این به معنای خروج کامل از مصرف نفت و گاز و زغال سنگ در فراوریات مالی و حمل و نقل کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهد بود. علاوه بر این منابع دیگر فراوری گاز گلخانه ای نیز باید متوقف گردد و دی اکسید کربن موجود در هوا به وسیله احیای جنگل ها کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 527

به "هشدار کمیسیون اروپایی درباره مصرف بالای انرژی و عواقب آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کمیسیون اروپایی درباره مصرف بالای انرژی و عواقب آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید