واکنش عراقچی به خبر ملاقات وی با نماینده بایدن در عمان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران(پانا) - معاون سیاسی وزیرامورخارجه ایران با ارائه روایتی از سفر اخیر خود به عمان تاکید نمود قصه پردازانی که از دیدار های خیالی صحبت می نمایند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

واکنش عراقچی به خبر ملاقات وی با نماینده بایدن در عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سیدعباس عراقچی در شبکه های اجتماعی نوشت: پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه 24 آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.

وی با تشریح برنامه ملاقاتهای خود در مسقط گفت: ساعت 8 صبح وارد شدم، 9 صبح ملاقات با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، ساعت 10 آغاز کمیته مشورت های راهبردی تا ساعت 12:30 و امضای یادداشت تفاهم و ساعت 13 پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.

معاون وزیر امور خارجه ادامه داد: سفری فشرده و بسیار مفید. در میان کشورهای حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همیشه از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

عراقچی تاکید نمود: قصه پردازانی که از ملاقات های خیالی صحبت می نمایند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

امروز بعضی از سایت ها و شبکه های تلگرامی مدعی شده بودند که یکی از اهداف سفر عراقچی به عمان، ملاقات با یکی از نمایندگان بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در این کشور عربی بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1274

به "واکنش عراقچی به خبر ملاقات وی با نماینده بایدن در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عراقچی به خبر ملاقات وی با نماینده بایدن در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید