پاریس: درباره اقدامات فوری درباره قره باغ با مسکو توافق کردیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آرما پرس، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه امروز دوشنبه از آمادگی پاریس برای برقراری فوری آتش بس در منطقه قره باغ اطلاع داد.

پاریس: درباره اقدامات فوری درباره قره باغ با مسکو توافق کردیم

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر امور خارجه فرانسه در توییتی در این خصوص نوشت: فرانسه آماده یاری به توقف نبرد در قره باغ کوهستانی وانجام مذاکرات است.

ژان ایو لودریان در ادامه اضافه نمود که در جریان گفتگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیرامون اتخاذ اقدامات فوری در مورد مناقشه قره باغ با مسکو توافق نموده است.

لازم به ذکر است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1114

به "پاریس: درباره اقدامات فوری درباره قره باغ با مسکو توافق کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس: درباره اقدامات فوری درباره قره باغ با مسکو توافق کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید