پرسپولیس در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، محمود زاده، رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ فوتبال درباره ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ برتر، توضیحاتی را ارائه داد.

پرسپولیس در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمود زاده، رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ درباره تطابق نداشتن قرارداد های بازیکنان با چیزی که در سازمان لیگ فوتبال ثبت می گردد، بیان کرد: این مسئله در گذشته بسیار بیشتر بوده است؛ اما در حال حاضر این قرارداد های کاذب بسیار کمتر شده اند. یک نکته وجود دارد و آن این است که نهاد حقوقی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به عنوان یک نهاد نظارتی، تنها باید در متون قراردادی که خلاف قرارداد های بین المللی است، دخالت نمایند؛ در غیر این صورت ما حق دخالت در قرارداد های تیم ها را نداریم.

او ادامه داد: چرا این قرارداد های دروغین کمتر شده اند؟! به این دلیل که بازیکنان پذیرفته اند که اگر با باشگاه به مشکل بر بخورند؛ آن قراردادی که در کمیته مشخص شرایط آنالیز می گردد؛ سند و قراردادی است که به سازمان لیگ ارائه شده است.

محمود زاده گفت: تا زمانی که در باشگاه های ما، آن صداقتی که برای فوتبال ضروری است نباشد، این مسائل ادامه دارند.

رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ درباره آپشن های عجیب برخی از بازیکنان فوتبال در قراردادهایشان، بیان کرد: باز هم می گویم که این موضوعات به درون باشگاه ها باز می گردند. وقتی تیمی برای هر گل و یا پاس گل، رقمی را به عنوان پاداش مشخص می نماید؛ شاید در کار تیمی و گروهی تیم خودشان مسئله و مشکل درست کند و در نهایت به ضرر باشگاه تمام گردد.

محمود زاده در ارتباط با پرونده بودیمیر و محرومیت احتمالی باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا در این گونه مسائل با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و اگر در آن بازه زمانی که برای باشگاه مشخص نموده است؛ پرداخت مطالبات بازیکن انجام نگردد، بدون شک پنجره جابجاییی آن ها بسته خواهد شد.

او ادامه داد: مدیران باشگاه پرسپولیس نیز پیگیر پرداخت مطالبات بودیمیر هستند؛ اما اگر مطالبات او پرداخت نشوند، پنجره جابجاییی پرسپولیسی ها بسته می گردد.

او درباره قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر کشورمان بیان کرد: هیچ قانونی زمانی که اعمال می گردد، نمی تواند کامل باشد؛ اما باید بپذیریم که این قانون در جهت منافع ملی ما بوده است.

او ادامه داد: ما در این فصل می توانستیم 64 بازیکن خارجی جذب کنیم و احتمال داشت 64 پرونده جدید برای ما در فیفا باز شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1413

به "پرسپولیس در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید