پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است، ثبت نخستین واکسن دنیا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس جمهوری روسیه امروز از واکسیناسیون یکی از دخترانش در برابر ویروس کرونا اطلاع داد و گفت که دمای بدن دخترش پس از دو بار تزریق اندکی افزایش یافته اما باز به حالت طبیعی برگشته و حال او کاملاً خوب است.

پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است، ثبت نخستین واکسن دنیا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز، سه شنبه در نشستی با اعضای کابینه وزراء گفت که یکی از دختران وی واکسن ساخت این کشور علیه ویروس کرونا را تجربه نموده است.

پوتین شرح داد: پس از اولین تزریق واکسن، دمای بدن او به 38 درجه افزایش یافت، روز بعد از آن، دماسنج کمی بیش از 37 درجه را نشان داد. پس از تزریق دوم، درجه حرارت بدن وی باز کمی افزایش یافت، ولی پس از آن همه چیز به حالت عادی بازگشت و او الان احساس خوبی دارد و آنتی بادی های ویروس کرونا در بدنش زیاد شده است.

رئیس جمهوری روسیه در این نشست همچنین از ثبت نخستین واکسن دنیا در برابر ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد که فراوری انبوه دارو در آینده نزدیک شروع گردد.

پوتین همچنین تأکید کرد که واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در روسیه باید به صورت داوطلبانه انجام گردد.

پیش از این، الگ گریدنی یف معاون وزیر بهداشت روسیه اعلام نموده بود که روسیه به نخستین کشور دنیا تبدیل خواهد شد که واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت می کند . به گفته وی، واکسنی که توسط مرکز تحقیقات ملی گامالی فراوری شده، در تاریخ 12 آگوست (22 مرداد ماه) ثبت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1095

به "پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است، ثبت نخستین واکسن دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است، ثبت نخستین واکسن دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید